Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۳۹۹ که عبارت نمایش وضعیت "در حال بررسی" در روبروی اسم آنها نوشته شده به معنی نقص مدرک یا مدارک آنها است.

براساس این اطلاعیه، خبرنگاران از ۱۵تا ۲۱ تیرماه جاری می توانند به حساب کاربری در سامانه تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) مراجعه و نسبت به اصلاح و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اطلاعیه، در صورت بارگذاری و صحت هر سه مورد ذیل، وضعیت خبرنگاری متقاضی مورد تایید قرار خواهد گرفت.
معرفی نامه (با مهر و امضاء مدیر مسئول)
 تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت مالک بودن  خودرو توسط همسر خبرنگار، صفحه اول شناسنامه همسر)  

10اثر منتشر شده در شش ماه گذشته یا لیست بیمه به صورت خوانا و با مهر رسمی مجموعه و امضاء مدیرمسئول

خبرنگاران در صورت هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با شماره های تلفن های ۹۶۰۱۸۸۶۱، ۹۶۰۱۸۸۶۳،۹۶۰۱۸۸۶۵،۹۶۰۱۸۸۶۷ و ۹۶۰۱۸۹۷۶ تماس حاصل کنند.

هم اکنون دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۳ بهمن ماه۹۸، لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی سال ۹۹ شهر تهران» را با ۲۱ درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می شود.

برچسب‌ها طرح ترافیک تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران شهرداری تهران طرح ترافیک تهران شهرداری تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت