Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا یکی از تأکیدات سردار دل‌ها شهید سلیمانی بود، گفت: دیدار با خانواده شهدا ثمرات و برکاتی دارد و رزق ما نیز چند صباحی به شهدا گره زده شده است و باید قدردان این لحظات باشیم که بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،  حجت‌الاسلام حمیدرضا محمدیاری رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشست با کارکنان اداره کل حفظ آثار مازندران، با اشاره به دیدار با خانواده شهید مدافع حرم " سعید کمالی"، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا ثمرات و برکاتی دارد و رزق ما نیز چند صباحی به شهدا گره زده شده است و باید قدردان این لحظات باشیم که بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*خدمت به شهدا توفیقی است که خداوند به ما عنایت کرد

وی افزود: برکات و اثرات شهدا در زندگی ما جاری و ساری است، در صورتی که کارها با رضایت خدا انجام شود شهدا به ما عنایت خواهند داشت، خدمت به شهدا توفیقی است که خداوند به ما عنایت کرد و باید طوری کار کنیم که خودمان را به شهدا برسانیم.

محمدیاری با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا یکی از تأکیدات سردار دل‌ها شهید سلیمانی بود، گفت: پرداختن به شهدا در نمازجمعه‌ها را یکی از راه‌های ترویج فرهنگ شهدا دانست که با پیگیری‌های این واحد تحقق یافت.

در ادامه حجت‌الاسلام عیسی رضایی مسؤول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس این اداره، گفت: با توجه به شرایط کرونایی تأکید به حضور مؤثر در فضای مجازی است و تاکنون در مناسبت‌های سوم خرداد و رحلت امام (ره) اقدامات خوبی صورت گرفت و در ادامه نیز با توجه به هفته‌شمار این ستاد برنامه‌ها در فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

*تدوین ۵۰ کتاب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان

سپس سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، بیان کرد: تدوین ۵۰ کتاب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به حوزه تدوین کتاب‌های دفاع مقدس، در سال جاری در دستور کار ما قرار دارد، تدوین کتاب روحانیون شهید "سید عبدالوهاب قاسمی"، "عمادالدین کریمی"، "علی اصغر کریمی نودهی" و "عبدالحسین کریمی" از جمله آن‌ها‌ است.

ملکی با اشاره به ایجاد دفاتر حفظ آثار دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها از برگزاری ۲۳ همایش با حضور مسؤولان دفاتر خبر داد و عنوان کرد: همچنین اداره کل حفظ آثار مازندران در ایجاد پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس پایلوت شده است و تاکنون هفت پایگاه فرهنگی را در سطح شهرستان‌ها ایجاد کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز کرد: در موضوع کرونا با همکاری هیأت محبان حضرت زینب (س) وابسته به این اداره کل، به تولید ماسک و وسایل بهداشتی پرداختیم، مجمع خیرین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان راه‌اندازی شد.

این مسؤول یادآور شد: در رزمایش کمک مومنانه نیز ۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردیم که ۲۰۰ بسته از آن برای کمک به مردم مریوان ارسال شده است.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار

دکتر روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات به همراه خانواده و در معیت دکتر یزدی‌خواه منتخب مجلس دوازدهم با خانواده سردار شهید کاظم رستگار دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار