Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت : توسعه این شهر نیازمند سرمایه گذاری است و با توجه به ظرفیت‌های موجود ضرورت دارد در سال جهش تولید سرمایه گذاری جدید صورت بگیرد.

او گفت : شهرداری و شورا نقش اثرگذاری در سرمایه گذاری و تحقق شعار سال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر افزود: نبود درآمد پایدار در شهرداری شاهو یک معضل اساسی است و شهرداری باید به دنبال خلاقیت و درآمدزایی باشد.

مصطفی زاده، نبود زیرساخت‌ها و عدم جذب سرمایه گذار را از دیگر مشکلات شهرداری عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه گذاری خصوصی می‌تواند توسعه شهر را تسهیل کند و از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم.

او ادامه داد: شهرداران و شورای شهر بازیگران توسعه شهر هستند که با همدلی، همفکری و هم افزایی باید شتاب دهنده توسعه شهر باشند.

فرماندار روانسر افزود: رسیدن به توسعه شهری نیازمند اعتمادسازی بین مردم است و اولویت اصلی باید بهره گیری از افکار مردم باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: باتوجه به ظرفیت‌هایی که در شهر شاهو وجود دارد شهرداری باید به دنبال ایجاد درآمد‌های پایدار باشد.

سعید سلیم ساسانی افزود: یکی از ضرورت‌های شهرداری شاهو ایجاد جایگاه C.N.G است که حمایت خواهیم کرد تا با اعطای تسهیلات، شهرداری این جایگاه را ایجاد کند و یک منبع درآمد برای شهرداری شاهو باشد.

او ادامه داد: مشارکت پذیری یکی از اولویت‌هایی است که شهرداری باید به دنبال آن باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: شهرداری و شورا باید ساختار منسجمی داشته باشند تا بتوان به اهداف تعیین شده رسید.

ساسانی افزود: شورای شهر باید برنامه توسعه شهر را تدوین کند و شهرداری بر اساس آن حرکت کند و از هر فرصتی برای توسعه شهر باید بهره برد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شعار سال جهش تولید سرمایه گذاران سرمایه گذاری توسعه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟