Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:00:42 GMT

نظری: اگر جام می‌خواهند از منیریه بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۴۳۷

نظری: اگر جام می‌خواهند از منیریه بگیرند

به گزارش تابناک، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت بازیکنان استقلال گفت: شرایط بازیکنان ما به خاطر شیوع ویروس کرونا در تیم وخیم است و باید سازمان لیگ در این خصوص پاسخگو باشد. روزی که قرار شد لیگ ادامه پیدا کند، خیلی‌ها گفتند خطر زیاد است و سازمان لیگ با شروع مجدد بازی‌ها، عملا مدعی شده که خطری بازیکنان را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی بر عهده سازمان لیگ بوده و است اما هنوز یک هفته از آغاز لیگ نگذشته با موج ابتلای بازیکنان به کرونا مواجه هستیم. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، به‌نظرم تا پایان فصل قریب به اتفاق بازیکنان به کرونا مبتلا خواهند شد.

او ادامه داد: ما از روز اول فقط دغدغه سلامتی بازیکنان و کادر فنی را داشتیم که متاسفانه سازمان لیگ به وظیفه خود در این زمینه خوب عمل نکرد. در رسانه‌ها ما را به ترس از ادامه لیگ متهم کردند، در حالی که ما آغازگر لیگ بعد از کرونا بودیم و حتی مسعود ریگی، بازیکنی که تست کرونایش مثبت اعلام شد موفق به گلزنی در بازی با سایپا شد یا وریاغفوری کاپیتان تیم که ۹۰ دقیقه دونده و پرتلاش ظاهر شد. البته این نشان از کیفیت بالای بازیکنان تیم ما دارد. ما چه می‌دانیم این بازیکنان در روز بازی با سایپا ناقل ویروس به بازیکنان سایپا بودند یا بازیکنان فولاد که بعد از بازی با استقلال به مصاف ماشین‌سازی رفتند، آیا باعث ابتلای بازیکنان ماشین‌سازی شده‌اند یا خیر. ما چه می‌دانیم وقتی بازیکن گرفتار کرونا شد، چه سرنوشتی خواهد داشت. این ویروس هنوز به طور کامل شناخته شده نیست و این ناشناخته بودن، مارا نگران‌تر می‌کند.

نظری در پایان گفت: اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتما معلوم شود و جام به تیم مدنظر برخی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم. اما جدا از طنز تلخی که عرض کردم، اگر زودتر به موضوع ورود نشود، فاجعه به بار خواهد آمد. این روزها آمار ابتلای مردم به کرونا و آمار فوتی‌ها رو به افزایش است و جامعه ورزش نیز از این امر مستثنی نیست. ستاد ملی کرونا که در حال بازنگری برقراری محدودیت‌های کرونایی است، به ورزش هم عنایت جدی داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان حجت نظری استقلال لیگ برتر سازمان لیگ سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند