Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیلی شریفی نیا ظهر شنبه در دیدار با رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید در راستای تبیین آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و توجه به قشر جوان باشد، بیان کرد: این قشر باید بدانند که این انقلاب چه تاریخی را پشت سر گذاشته و امروز در چه وضعیتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس دستاورهای بسیار زیادی را برای ما به ارمغان آورد که ایثار و فداکاری بزرگترین این شاخص‌ها بود اما در کنار آن نیز تقویت ایمان و باور جایگاه خاصی داشت.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

امام جمعه آرادان ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مهم امروز در جامعه خانواده‌های شهدا و جانبازان و جاماندگان از هشت سال دفاع مقدس هستند که می‌توانند به خوبی ارزش‌های دفاع مقدس را به ما منتقل کنند و ما نیز باید تمام بهره‌ها را از آن‌ها ببریم.

شریفی‌نیا افزود: نسل آینده‌ساز ایران اسلامی با الگوگیری از قهرمانان همچون شهید چمران و سپهبد شهید قاسم سلیمانی کشور را در برابر زیاده خواهان بیمه می‌کنند.

باید جلوی جنگ نرم دشمنان ایستاد

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سمنان نیز با بیان اینکه امروز باید در برابر جنگ نرم دشمنان و هجمه فرهنگی ایستاد، گفت: ما امروز در ابعاد مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در حال دفاع مقدس هستیم که از این طریق باید آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال دهیم.

سرهنگ محمد حسن سلامی افزود: حفظ فرهنگ دفاع مقدس، جلوگیری از تحریف این فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های آینده، اولویت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست درباره برنامه‌های پیشنهادی هفته گرامی داشت دفاع مقدس در آرادان تبادل نظر شد.

کد خبر 4965446

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند ایلام شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا آثار و ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه بندرعباس ضمن دعوت همه مردم به رعایت تقوای الهی اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری کرد و اظهار داشت: شهید مطهری اندیشمندی گران‌عیار در جامعه اسلامی و انقلابی بود و نباید اجازه دهیم آثار این شهید بزرگوار در غربت بماند.

وی افزود: به جوانان توصیه می‌کنم که کتاب‌های نفیس شهید مطهری را مطالعه کنند و اجازه ندهند این آثار ارزشمند که در آن برای نیازهای جامعه نسخه پیچی شده است به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تقارن سالروز شهادت این استاد فرزانه با روز معلم را نشان از اهمیت معلمان دانست و تصریح کرد: نیاز امروز جامعه تربیتی ما معلمانی در تراز تمدن اسلامی است از این رو معلمان باید سطح خودشان را در تراز انقلاب اسلامی بالا ببرند.

عبادی‌زاده با بیان اینکه محوری‌ترین نقش در تحول بنیادین نظام آموزش پرورش برعهده معلمان است، گفت: مهم‌ترین رسالت پیغمبر اکرم رسالت معلمی و تعلیم بود و چه نیکو می‌سد به جای استفاده از عنوان آموزش و پرورش برای یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور از عنوان نظام تعلیم و تربیت استفاده می‌شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز کارگر و گریزی بر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران؛ این قشر را قشری عزیز در جامعه خواند و ادامه داد: جامعه کارگری مفتخر است که ۱۴ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده از این رو نمی‌توان در هیچ بُعدی نقش آن‌ها در جامعه را انکار کرد.

وی کارگر را مخاطبان اصلی تحقق شعار سال دانست و بیان کرد: افزایش رفاه کارگران یکی از موضوعات مورد تاکید است و چنانچه این مهم تحقق پیدا کنند نقش آن‌ها در رونق اقتصادی نیز بیشتر خواهد شد و جهش تولید اتفاق می‌افتد

امام جمعه بندرعباس در پایان به فرارسیدن روز خلیج‌فارس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بسیار استراتژیک است و باید همه ابعاد آن از اکوسیستم گرفته تا نامش پاس داشته شود.

کد خبر 6089195

دیگر خبرها

  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان