Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:57:40 GMT

دیزنی ورلد، میزبان ادامه لیگ NBA

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۸۶۷

دیزنی ورلد، میزبان ادامه لیگ NBA

شهر اورلاندو در حال آماده شدن برای میزبانی ادامه لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «دیزنی ورلد» در اورلاندو مشغول آماده سازی برای میزبانی ادامه لیگ اتحادیه بسکتبال آمریکا و برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت متمرکز و با حضور 22 تیم برتر لیگ 30 تیمی NBA است. فصل جاری لیگ که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تعلیق شده بود از پنجشنبه 9 مرداد 1399 پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه سرسام‌آور NBA برای ادامه لیگ

تصاویر زیر، گوشه‌ای از امکانات دیزنی ورلد برای میزبانی بهترین بسکتبالیست‌های جهان است:

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,28/CT8 واژه های کاربردی مرتبط لیگ NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... اعلام لیست شعارهای مجاز روی پیراهن بازیکنان NBA

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس ادامه لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است

سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز دوشنبه گفت که آمریکا و اتحادیه اروپا به نارضایتی گسترده اوکراینی‌ها از رئیس‌جمهور این کشور پی‌برده و اعتراف می‌کنند.

به گزارش مشرق، سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که دولت آمریکا تلاش‌های خود برای پیدا کردن جایگزینی برای «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین را تشدید کرده است.

این سرویس در بیانیه‌ای توضیح داد: «آمریکا و اتحادیه اروپا به وجود نارضایتی در میان شهروندان اوکراینی در مورد طولانی شدن جنگ [با روسیه] اذعان کردند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این بیانیه آمده است: «مهمترین مسئله برای آمریکا جلوگیری از افزایش ناامیدی اوکراینی‌ها است. برای آنها مهم نیست که چه کسی اوکراین را رهبری خواهد کرد».

سرویس اطلاعات خارجی روسیه ادامه داد: «در همین حال، آمریکا و اتحادیه اروپا می‌خواهند زلنسکی فعلا در سمت خود باقی بماند و مخالفان او را متقاعد می‌کنند که فعلا خویشتن‌داری کنند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: «واضح است که زلنسکی در نبرد برای به دست آوردن قلب و ذهن مردم اوکراین شکست خورده است و پس از تاریخ ۲۰ می، مشروعیت خود را کاملاً از دست خواهد داد».

به نوشته اسپوتنیک، این سرویس همچنین افزود: «آمریکا به اینکه چه کسی به طور خاص، اوکراین را هدایت کند اهمیتی نمی‌دهد، بلکه مهم این است که چه کسی قادر به ادامه جنگ با روسیه باشد».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!