Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: جایگاه قانونی دهیاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ معصومه پرندوار مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در جلسه تقدیر و تجلیل از دهیاران بخش مرکزی ری با اشاره به آیه 13 سوره حجرات ((یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ)) تصریح کرد : امروزه خدمت کردن به مردم عین تقوای الهی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اتفاقات خوب زمانی بوجود خواهد آمد که مردم از دهیاران بعنوان مدیران اجرایی در روستا رضایت داشته باشند.

پرندوار در ادامه افزود: در کنار مردم بودن و لمس کردن مشکلات مردم موجب کسب توفیقات خواهد شد.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به انتخاب دهیاران توسط شورای اسلامی روستا بیان داشت : در شورا هسچ چیزی مهمتر از وفاق و همدلی بین اعضای شورا و از همه مهمتر از حمایتشان از دهیار نیست.

وی ادامه داد: دهیاران مجریان تصمیمات شورای اسلامی می باشند و در حقیقت پشت سر هر دهیار موفق یک شورای خوب قرار دارد.

معصومه پرندوار در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مرکزی بیان کرد: خوشبختانه در بخش مرکزی ری با مدیریت خوبی که صورت گرفته اقدامات موثر و مورد رضایت مردم در سطح روستاها انجام شده است.

جلسه تقدیر و تجلیل از دهیاران بخش مرکزی ری به مناسبت 14 تیر روز ملی دهیاری با حضور معصومه پرندوار مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران و به ریاست فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری در محل بخشداری برگزار شد و در پایان از دهیاران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش مرکزی مرکزی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است