Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: قرار است دو ماه قبل از هر مسابقه، مجدداً وضعیت برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار بدهند و در صورتی که همه معیارها فراهم بود، مسابقه برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با برنامه دایره طلایی در خصوص تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی  گفت: اتحادیه جهانی کشتی یک طرح عملیاتی را در رابطه با رقابت‌های باقی مانده به صورت مشروط اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در صورتی برگزار می‌شود که اول سلامت و ایمنی شرکت‌کنندگان تضمین شود. جوانب این طرح توسط کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی و سازمان بهداشت جهانی و بخش پزشکی IOC در حال بررسی هست.

وی ادامه داد: مهم‌ترین شرطی که در برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده، این است که 8 تیم از 10 تیم سال قبل و 70 درصد شرکت‌کنندگان سال 2019 در آن حضور داشته باشند. قرار است دو ماه قبل از هر مسابقه، مجدداً وضعیت برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار بدهند و در صورتی که همه معیارها فراهم بود، مسابقه برگزار شود. آن وقت اتحادیه جهانی دستور برگزاری رقابت‌ها را خواهد داد.

امامی تاکید کرد: در برنامه اعلام شده، ابتدا جهانی زیر 23 سال را آذر ماه امسال در فنلاند خواهیم داشت و بعد در آذر ماه مسابقات جوانان جهان در صربستان برگزار می‌شود، اما در مورد بزرگسالان جهان که همه به دنبال این هستند که آیا برگزار می‌شود یا نه، بعد از جوانان جهان در 22 آذر ماه در همان کشور صربستان قرار است به انجام برسد. احتمالاً مسابقات نیز در 10 وزن برگزار می‌شود. همچنان نیز قرار است در جلسه بعدی اتحادیه جهانی که مرداد ماه به انجام می‌رسد، شرایط تازه کرونا در نظر گرفته خواهد شد و سپس در مورد برگزاری رقابت‌ها تصمیم‌گیری کرده و به فدراسیون‌ها اعلام می‌کنند.

کاوه: نگران تمرینات سنگین کشتی‌گیران هستیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه جهانی کشتی (UWW) کشتی بیشتر بخوانید... توصیه‌های شادگان به کشتی‌گیران در ایام کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی UWW کشتی اتحادیه جهانی کشتی UWW کشتی اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال