Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس موسوی گفت: ساخت بیمارستان‌های کوچک و پراکنده اثربخشی و بازدهی دریافت امکانات کامل درمانی ندارد و روند درمان را برای بیماران مشکل می‌سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید عباس موسوی عصر امروز در نشست با علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان استان پرداخت و اظهار کرد: ساخت بیمارستان های کوچک و پراکنده اثربخشی و بازدهی دریافت امکانات کامل درمانی ندارد و روند درمان را برای بیماران مشکل می‌سازد بنابر این هدفمان این است که روند خدمات تخصصی سرپایی در شهرستان ها را ارتقاء ببخشیم و خدمات بستری را به صورت متمرکز در بلوکهای استانی توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ذکر این نکته که چندین پروژه عمرانی در حوزه درمان در استان در دست اجرا و تکمیل است از جمله پروژه های بزرگی چون کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و طرح توسعه اورژانس بیمارستان بوعلی سینا ساری ، تکمیل بیمارستان کودکان سرطانی ماهک ساری و اتمام پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی ره ساری که ان شاء اله در ماههای آینده به اتمام می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به وضعیت بروز بیماری کرونا در مازندران با بیان اینکه در سطح استان در زمینه کنترل اپیدمی ویروس کووید ۱۹ اقدامات موفقی انجام شد، به افزایش بیماران کرونایی در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: مجبور هستیم در برخی از شهرستان ها که وضعیت قرمز دارند محدودیت ها را برگردانیم.

موسوی با بیان اینکه اگر نتوانیم در دو هفته پیش رو اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم با مشکل جدی مواجه می شویم با اشاره به اینکه ، گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم مازندران با این ویروس مواجه نشدند اگر وضعیت شهرستان ها به سمت قرمز برود با بحران همه گیری مواجه می شویم.

وی نهادینه کردن فرهنگ ماسک زدن را بسیار مهم دانست و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد : باید اجتماعات را به هم بزنیم و جاهایی که سبب اجتماعات می شود زمینه ان را فراهم نکنیم.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ، ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همه کسانی که در عرصه  مقابله با کرونا تلاش کردند ، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همه دست اندرکاران حوزه سلامت استان با اقدامات مناسب خود توانستند در کنترل این بیماری منحوس در استان موفق عمل کنند.

وی خواستار ارتقاء حوزه خدمت رسانی به مردم رفع مشکلات سخت افزاری مراکز بهداشتی درمانی مرکز استان شد و تاکید کرد: در این راه هر کمکی از سوی نمایندگان شهرستان دریغ نمی شود.

در ابتدای این نشست معاونین بهداشتی ، درمان و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به تشریح وضعیت حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی