Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایران تابع سیاست‌های کلان ستاد مبارزه با کروناست و مصوبات این ستاد در مقابله با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باتوجه به لزوم تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله کرونا که طی نامه شماره ۴۰۹۸ مورخ ۹۹/۰۴/۰۲ معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان ابلاغ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات فوتبال کشور با مجوز این ستاد برگزار شده است.

همچنین مسابقات فوتبال طبق مصوبه ابلاغی تا مرز ابتلا ۲۵ درصد کادر و بازیکنان شاغل به ویروس کرونا در باشگاه ها استمرار خواهد داشت.

 ضمن اینکه بخش پزشکی فوتبال علاوه بر پیگیری اظهارات بازیکنان و باشگاه‌ها در خصوص تست کرونا، حسب مورد بازیکنان و عوامل تیم را برای انجام تست تکمیلی به مراکز معتمد مورد نظر اعزام نموده و در صورت اظهار خلاف واقع توسط بازیکن و باشگاه و اثبات تخلف باشگاه و شخص مربوطه از ثبت قرارداد و ادامه فعالیت به دلیل تخلف محروم خواهند شد.

بدیهی است سازمان لیگ فوتبال ایران تابع سیاست‌های کلان ستاد مبارزه با کرونا بوده و مصوبات مرتبط با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا سازمان لیگ فوتبال لیگ برتر 98 99 سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون کار ردیابی سوسک سرخرطومی خرما در سطح بیش از ۷۰ هزار هکتار از باغات نخل استان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری اظهار داشت: سوسک سرخرطومی حنایی به‌ عنوان یکی از خطرناک‌ترین آفت‌های درختان نخل نام برده می‌شود که برای زندگی و تغذیه به طور معمول از تنه درخت استفاده می‌کند. 

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون کار ردیابی سوسک سرخرطومی خرما در سطح بیش از 70 هزار هکتار از باغات نخل استان انجام شده است. 

وی گفت: در جریان ردیابی و مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی تعداد 83 هزار و 857 اصله خرما آلوده تشخیص داده شده که تیمار 83 هزار و 486 اصله درخت خرما انجام و 371 اصله نخل نیز به دلیل میزان بالای خسارت وارده شده امحا شد.

تیموری تصریح کرد: آفت سرخرطومی خرما علاوه بر خسارت مستقیم که از بابت تغذیه لارو آفت از تنه درخت و آوندهای آن انجام می شود عامل ورود عوامل قارچی و باکتریایی به داخل تنه بوده که در نهایت درصورت عدم مبارزه به موقع باعث مرگ درخت می‌شود.

 مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت آموزش کشاورزان و مشارکت آنان در کنترل سوسک سرخرطومی خرما در سطح نخلستان‌های وسیع استان، گفت: کارشناسان حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آمادگی لازم برای آموزش شیوه‌های ردیابی و مبارزه با این آفت خطرناک را دارند.

گفتنی‌است با توجه به اینکه این آفت در سال دارای بیش از سه نسل است و ردیابی باغات آلوده در چند مرحله مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پولشویی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است