Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، «ضمیر کابلوف»، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت که نیرو‌های اطلاعاتی آمریکا که این کشور را به همکاری با طالبان متهم می‌کنند، خود در قاچاق مواد مخدر در افغانستان دست دارند.

وی گفت: «آمریکایی‌ها در پروژه‌های بسیاری با این محتوا فعالیت دارند.»

کابلوف افزود: «آمریکایی‌ها هواپیما‌هایی از بگرام و قندهار را به پرواز درمی‌آورند و هیچ نظارتی روی آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما‌ها در ادامه به آلمان و رومانی می‌روند. هر شهوندی در افغانستان می‌تواند در این‌باره به شما بگوید.»

وی افزود: «این رازی است که همه از آن خبر دارند و همه از آن خسته شده‌اند و با آن زندگی می‌کنند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیروی آمریکایی افغانستان مواد مخدر پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد