Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:03:41 GMT

حرم حضرت معصومه(س) خانه اهالی رسانه استان قم است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۵۷۵

حرم حضرت معصومه(س) خانه اهالی رسانه استان قم است

گروه استان ها_ مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(س) ضمن حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم قم از فعالیت رسانه‌ای این خبرگزاری درپوشش خبرهای حرم حضرت معصومه(س) تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام محسن آمره ای ظهر امروز ضمن حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم استان اظهار داشت: شما خبرنگاران عزیز با بهره مندی از فضای رسانه ای و ترویج خبرهای حرم کریمه اهل بیت(س) به نشر معارف اهل بیت(ع) می پردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ویژه ای برای جوانان و دانشجویان داریم ودر حوزه رسانه ای تلاش کردیم ابعاد شخصیت حضرت معصومه(س) ومکتب اهل بیت را ترویج کنیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) بیان کرد: بخش چند رسانه ای حرم کریمه اهل بیت(س) دهه کرامت آغاز به کار کرد و در کنار اخباری که به صورت رسمی منتشر می شود تلاش می کنیم ارتباط قلبی مردم با حرم بیشتر شود.

آمره ای با اشاره به جایگاه حرم کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: حرم حضرت معصومه(س) نه تنها قطب قم است بلکه باید نگاه ملی و بین المللی به آن شود و همه رسانه ها به کمک ما بیایند.

دیدار خادمان امام رضا (ع) با امام جمعه کرمان و اعطای نشان خدمتگزاری حرم مطهر رضوی + تصاویرخاستگاه تعزیه استان کرمان به شمیم خوش حرم رضوی عطرآگین شد+تصاویرحضور خادمان حرم مطهر رضوی در شهرهای خراسان شمالی به روایت تصاویر

وی تصریح کرد: مشارکت در شبکه های اجتماعی مدنظر ما است، باید همه خدمتگذار حرم مطهر حضرت معصومه(س) باشیم و وظیفه خود را به خوبی ادا کنیم، از ظرفیت مجازی در راستای آشنایی جامعه با سیره حضرت معصومه(س) بیشترین استفاده را ببریم و رسانه ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

حرم حضرت معصومه(س) خانه اهالی رسانه استان قم است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: حرم حضرت معصومه(س) خانه اهالی رسانه استان قم است و تلاش می‌شود طرح خادمان رسانه‌ای مجدد ایجاد ‌و در این زمینه ابتدا باید سازوکارسازمانی حرم مشخص شود.

اصطهباناتی، رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات حرم حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار بیان کرد: در حوزه اطلاع رسانی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تلاش این بود که باب تعامل و فصل تازه با همکاران و خادمان رسانه ای آغاز شود، در گذشته این گونه بوده و امروز هم می توان این تعامل را بیش از گذشته توسعه و تقویت کرد.

معارف دینی به صورت تخصصی از سوی خادمان رسانه ای قم نشر پیدا کند

وی بیان کرد: باید سعی کرد معارف دینی به صورت تخصصی از سوی خادمان رسانه ای نشر پیدا کند، اهداف مشترک در حوزه خبر و اطلاع رسانی و نگاه های مشترک آن قدر وسیع است که نیازی به بررسی و کنکاش ندارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: امروز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع رسانی در حرم مطهر هستیم که از جمله آن، راه اندازی نشر در خبر فضازی مجازی و کانالها، توسعه سرویس ها و زیرسرویس های خبری، راه اندازی چند رسانه ای است.

اصطهباناتی تصریح کرد: یکی از کارهای اطلاع رسانی حرم مطهر، ایجاد رابطه بین حوزه های متناظر نهادها و دستگاهای هم سو و ارتباطات بهتر و مدیریت بهتر است.

سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان قم بیان کرد: خبرنگاران استان زحمت و سختی زیادی را متحمل می شوند و برنامه ها و مراسم و همایش های زیادی را پوشش می دهند.

سید سعید هاشمی گفت: حرم کریمه اهل بیت(ع) ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید اخبار فعالیت‌های مختلف این مکان مقدس پوشش داده شود و همچنین نسبت به رسانه‌ای شدن فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی حرم مطهر اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته خادمین رسانه‌ای در حرم کریمه اهل بیت(س) فعالیت می‌کردند و هفته‌ای 4 ساعت این موضوع انجام می‌شد که اگر این موضوع مجدد رقم بخورد خبرنگاران استان از آن استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... عکاس و خبرنگار تسنیم قم حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر شدند "خبرنگار تسنیم قم" در مراسم اختتامیه قرارگاه مردمی اربعین تجلیل شد "خبرنگار تسنیم قم" در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تجلیل شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم کریمه اهل بیت س حرم حضرت معصومه س خادمان رسانه ای خبرگزاری تسنیم اطلاع رسانی تسنیم قم استان قم حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها