Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جعفری از حضور سفیران کریمه با برنامه های ویژه در استان های مازندران، ارستان، اصفهان و یزد در ایام دهه کرامت خبرداد.

حجت الاسلام «جعفری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با ارائه  گزارشی از چهارمین جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت گفت: این جشنواره در این ایام در در چهار بخش برگزار شد.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مردمی کرامت افزود: بخش تکریم دختران با عنوان «فدای دخترم» از جمله بخش های این جشنواره بود که با برپایی هزاران جشن برای دختران در قالب جشن های خانگی، مجازی و عمومی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مسابقه بزرگ حدیث کرامت را دومین بخش این جشنواره مردمی عنوان کرد و افزود: این بخش برای همه اعضای خانواده طراحی و اجرا شد که در بخش کودکان مسابقه کتابخوانی با موضوع شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام جعفری به پویش آذین بندی اشاره کرد و گفت: پویش آذین بندی، سومین بخش این جشنواره مردمی بود که طی آن محلات، مساجد و منازل آذین بندی شد.

 

 دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مردمی کرامت به بخش چهارم جشنواره اشاره کرد و گفت: حضور سفیران کریمه با برنامه های ویژه در استان های مازندران، ارستان، اصفهان و یزد در ایام دهه کرامت چهارمین بخش جشنواره مردمی کرامت بود.

 

حجت الاسلام جعفری افزود: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه کرامت با حضور در این چهار استان متبرکات حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) را در این استان ها به همراه داشتند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت حجت الاسلام دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد

  احمد علی سرحدی  در آیین اختتامیه طرح سفیران سلامت دانش‌آموزی چابهار اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان سفیر سلامت مدرسه‌ها، باید با یادگیری مفاهیم بهداشتی و آموزش نحوه انتقال این مفاهیم به همکلاسی‌ها، خانواده و دوستان، ترویج کننده اصول سلامتی شوند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان سفیر برای ایفاگری نقش موثر در ارتقای بهداشت و سلامتی در مدارس باید هم خود آگاه و هم آگاهی خود را نشر دهند و به‌ عنوان یک شهروند مطلوب در حوزه سلامت فعال شوند.

مدیرآموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سفیران سلامت دانش آموزی در مدارسی که مربی بهداشت دارند، آموزش‌های مهارتی و کاربردی بهداشت فردی، تغذیه سالم و محیط زیست سالم را از مراقبان یا رابطان سلامت مدرسه دریافت می‌کنند و موظف به آموزش این مهارت‌ها به دست‌کم ۱۰ نفر از همسالان خود هستند.

اختتامیه جشنواره "سفیران سلامت" در چابهار برگزار شد

سرحدی افزود: همه دانش آموزان به صورت چرخشی این فرصت را دارند که به عنوان سفیر سلامت شناخته شوند و مهارت‌های بهداشتی را تمرین و در سطح مدرسه خود عملیاتی کنند.

وی عنوان کرد: هدف از جشنواره سفیران سلامت این است که دانش آموزان بتوانند مهارت‌های فردی را در قالب مهارت‌های هنری آموزش ببینند چرا که به طور حتم اثرگذاری مطلوبی در مهارت‌های فردی و انتخاب سبک زندگی سالم دارد.

مدیر آموزش و پرورش چابهار یادآور شد: کرونا نشان داد که نقطه آغاز آموزش و پرورش سلامت است و اگر سلامت نباشد کلاس آموزشی هم وجود نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد