Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:23:11 GMT

«کرونا نگرفته بودیم که گرفتیم» +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۶۴۷

«کرونا نگرفته بودیم که گرفتیم» +فیلم

‍‍‍‍‍‍

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فرودگاه مهرآباد با اشاره به شرایط موجود با کنایه صحبت‌هایی را انجام دادند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم فوتبال استقلال راهی فرودگاه مهرآباد شده بود تا راهی جم شود تست کرونای چند بازیکن دیگر این تیم مثبت اعلام شد تا با دستور مدیریت باشگاه بازیکنان فرودگاه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اظهارنظر عجیب سرمربی تیم پارس جنوبی درباره بازی با استقلال واکنش سعادتمند به لغو سفر استقلال به جم

در این شرایط تعدادی از بازیکنان استقلال از وضعیت موجود ناراحت بودند. محمد بلبلی هنگام خرج از فرودگاه گفت: کرونا نگرفته بودیم که گرفتیم!

همچنین میلاد زکی پور نیز با طعنه گفت: ما به بوشهر رفتیم، اتفاقا هوا خیلی گرم بود! درون زمین هم رفتیم ولی وقتی داور دید ۶ نفر بیشتر نیستیم سوت را زد و ما هم به تهران برگشتیم.

بیشتر بخوانید: تعداد استقلالی‌های مبتلا به کرونا ۲ رقمی شد بازگشت شاگردان مجیدی از فرودگاه

به گفته احمد سعادتمند باشگاه استقلال برای فردا بلیت سفر به عسلویه را تهیه کرده تا در صورت لزوم این تیم راهی این شهر شود.

فیلم اتفاقات رخ داده هنگام خروج استقلالی‌ها از فرودگاه را ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم میلاد زکی پور مشرق باشگاه استقلال تیم فوتبال استقلال تهران فرودگاه مهرآباد محمد بلبلی تست کرونا ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ورزشی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • فصل جدید آبی