Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:54:29 GMT

توصیه‌های بیت سعید پس از 12 روز قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۷۱۷

توصیه‌های بیت سعید پس از 12 روز قرنطینه

حسن بیت سعید با انتشار ویدئویی شرایط خود را پس از 12 روز قرنطینه توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید یکی از کرونایی های اردوی فولادخوزستان با انتشار ویدئویی که او را در قرنطینه خانگی نشان می دهد، اینطور حرف هایش را برای توضیح شرایط خودش آغاز کرد و گفت: ممنون از تمام دوستانی که در این مدت پیگیر احوال من بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به 12 روز است که در قرنطینه هستم. واقعا این بیماری خطرناک است و روزهای خیلی بدی را تجربه کرده ام ولی الان خدا را شکر بهتر هستم.


او ادامه داد: توصیه ای که به تمام مردم ایران از ورزشکار و غیر ورزشکار دارم این است که مراقب خودتان باشید؛ ماسک بزنید؛ دستکش بپوشید. توصیه های پرشکان را جدی بگیرید. این بیماری خطرناک است و هر لحظه ممکن است جان عزیزی از شما را بگیرد.


بیت سعید با اشاره به بازیکنان فوتبال اضافه کرد: بازیکنان تیم هم باید مراقب باشند، چرا که اگر مبتلا شوید، این بیماری را به خانواده و دوستان و یا هر کسی که با آنها در ارتباط هستید، منتقل خواهید کرد.

فولاد خوزستان ویروس کرونا حسن بیت سعید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان ویروس کرونا حسن بیت سعید بیت سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران  اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد. 

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر