Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند بازرگانی جنسیت: خانم سن حداکثر 35 سال مدرک تحصیلی لیسانس داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط توانایی جستجوی هدفمند در اینترنت و استعلام قیمت برای کالای داخلی و خارجی توانایی بایگانی و بازیابی اطلاعات توانایی یادگیری بالا تسلط کامل به نرم افزار Office توانایی پیگیری امور از طریق مراجعه به ادارات و سازمان ها دارای ظاهر آراسته، مهارت ارتباطی و فن مذاکره دارای اعتماد به نفس بالا، فعال و پرانرژی مسلط به سامانه های ثبت سفارش و گمرک شهر مورد نیاز: تهران ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنج شنبه 8 الی 12 حقوق بیمه تامین اجتماعی از روز اول از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه کاری خود را با موضوع "رزومه کارمند بازرگانی" به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل sofiatea.commercial@outlook.com لینک www.sofiatea.com آدرس: تهران- محدوده چهارراه جهان کودک

 

پربیننده ترین وام ۱میلیونی یارانه به چند ایرانی رسید؟ حقوقی‌ها کدام نمادهای بورس را خریدند؟ (۹۹/۴/۱۴) پارکینگ در تهران و مشهد متری چند؟/ اجاره پارکینگ برای زندگی! دلار رسما ۲۰هزار تومان شد! (۹۹/۴/۱۴) دلار در وضعیت قرمز قرار گرفت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود