Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم فولاد خوزستان گفت: آیا حتماً باید اتفاق ناگواری بیفتد یا خدای ناکرده کسی بمیرد تا مسئولان فکری کنند؟ - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه درباره آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان گفت: صبح پنجشنبه تست دادیم و امروز جواب‌ها آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آن و در مجموع 11 بازیکن و پنج نفر از اعضای تیم تست‌شان مثبت بود، مسئولان باشگاه ما اولین کسانی بودند که در این‌ مورد اظهارنظر کردند و گفتند لیگ تعطیل شود اما این‌ را هم گفتیم که تابع قوانین هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما که تست‌شان روز پنجشنبه مثبت شده، همراه با تیم بوده‌اند و تمرین کرده‌‌اند. مشخص نیست که اکنون در تیم ما چند نفر کرونا دارند و چند ساعت دیگر آمار چگونه است. وضعیت روحی بازیکنان مناسب نیست و منتظر تماس مسئولان سازمان لیگ هستیم که به ما نتیجه نهایی جلسه را اعلام کنند. سؤال من اینجاست که آیا حتما باید اتفاق ناگواری بیفتد یا خدای ناکرده کسی بمیرد تا مسئولان فکری کنند؟ همیشه گفته‌اند پیشگیری و حتی برای این ویروس هم گفته‌اند پیشگیری کنید، ماسک بزنید و اکنون نیز باید قبل از اینکه اتفاق بسیار بدی بیفتد، فکر درستی کنند و از اتفاقات بد پیش‌گیری کنند. آیا برگزاری فوتبال مهمتر از جان مردم است؟ اینکه فکر می‌کنند ورزشکاران این ویروس را نمی‌گیرند و یا مشکلی برای‌شان به وجود می‌آید، صحیح نیست. ویروس کرونا با هیچ‌کس شوخی ندارد.

پزشک تیم فولاد افزود: باشگاه فولاد هزینه گزافی را برای رعایت پروتکل متحمل شد، از خرید تونل ضدعفونی، انجام پنج تست کرونا از همه اعضای تیم، همچنین گرفتن تست از کارکنان باشگاه، در اختیار گرفتن دو اتوبوس مشترک برای جابه‌جایی تیم، تجهیز ورزشگاه و موارد دیگری که قبلاً ذکر شده است. جان بازیکنان ما و تیم‌های دیگر، خانواده‌ها و اعضای جامعه اولویت اصلی برای ماست، من به‌عنوان یک پزشک نه عضوی از خانواده فوتبال می‌گویم که انجام فوتبال در این شرایط به صلاح جامعه نیست.

تشکیل کمیسیون پزشکی برای بررسی تست کرونای اعضای استقلال و فولاد/ تصمیم لغو یا ادامه مسابقات با سازمان لیگ

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال فولاد خوزستان فولاد خوزستان تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی