Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:10:51 GMT

افتتاح سه پروژه عمرانی و روستایی در نجف‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۱۸۷

افتتاح سه پروژه عمرانی و روستایی در نجف‌آباد

با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد سه پروژه عمرانی روستایی در روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مردم شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم امور روستایی و شوراها استانداری استان اصفهان، بخشدار محترم بخش مرکزی، شهردار محترم و رئیس محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد، مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان و تنی چند از مسئولان، معتمدین محلی و سایر مدعوین به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سه پروژه عمرانی روستایی زمین چمن روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۸۴۵ میلیون تومان، بهسازی و نوسازی (سنگفرش) معابر بافت قدیمی روستا به طول ۱۵۰ متر و پهنای ۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیون تومان و سالن همایش‌های چند منظوره با قابلیت کاربست جهت سینمای سیار و سالن آمفی‌تئاتر با گنجایش ۵۴۰ نفر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در روستای جلال آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان نجف آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مجتبی راعی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت پذیرفته در بخش مرکزی، از بخشدار محترم بخش و دهیار محترم و اعضا محترم شورای اسلامی روستای جلال آباد تقدیر و ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، فرصتی مغتنم ایجاد می‌نماید تا آحاد جامعه قدردان زحمات خدمتگزاران شریف و نجیب امور شهری و روستایی - شهرداران و دهیاران - ارجمند باشند، افرادی که با تلاش‌ها و ممارست‌های شبانه روزی و تمام وقت در عرصه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی و … در جهت خدمت به جامعه هدف و تحقق هرچه مستمرتر توسعه پایدار در تلاش و تکاپو بوده و می‌باشند.

وی افزود: با حول و قوه الهی در سال مزین به عنوان «جهش تولید» کلیه شهرداران و دهیاران محترم، خصوصاً برادران و خواهران خدمتگزارم در شهرستان شهیدپرور نجف آباد، همچون سنوات گذشته در جهت ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به شهروندان و روستاییان شهرستان توفیق خدمت خداپسندانه را یافته و در راستای رفع محرومیت‌ها و گسترش رونق و رفاه عمومی، غایت تلاش و مجاهدت مؤثر را ارائه نمایند.

فرماندار نجف‌آباد ادامه داد: از مسئولان محترم شهرستان، بخصوص حاضران درخواست دارم با عزمی راسخ و در پرتو رعایت اصول اخلاق مداری، مردم داری، قانونمندی؛ ضمن اصرار مجدانه بر تحقق اصول راهبردی مدیریت جهادی در جهت پیشرفت و اعتلای عمران، آبادانی و توسعه پویا، همواره با سرلوحه قرار دادن رضایتمندی جامعه هدف، علی‌الخصوص ارباب رجوعان تلاش وافر نمایند.

راعی در ادامه با اشاره به رویکرد دولت در تقویت جایگاه دهیاری‌ها و پرداخت اعتبارات و تسهیلات مختلف به مناطق روستایی بر ضرورت شناسایی اولویت‌های سرمایه گذاری بر اساس ظرفیت‌ها و تلاش در راستای جلب سرمایه گذار و تعریف پروژه‌های درآمدزا در سطح روستاها تاکید کرد.

کد خبر 432026

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نجف آباد فرماندار نجف آباد سازمان شهرداری و دهیاری های کشور شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز شهرداری ها و دهیاری ها نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد