Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (عل) با حضور فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی استان اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) با حضور فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن تبریک به ‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) به چند اصل ایمان اشاره کرد و گفت: شناخت امام رضا(ع) مذهب، ایمان، اعتقاد و اسلام ما را کامل می‌کند.

وی تصریح کرد: امام نشانه‌های مومن واقعی را در چند مورد می‌داند، کار نیک و عمل صالح که همیشه آرزوی فرد مومن است، فرد مومن کار خیر اندک دیگران را بزرگ می‌بیند و عیب‌ها را کم می‌پندارد، از یادگیری و یاد دادن علم خسته نمی‌شود، گمنامی را از شهرت بیشتر دوست دارد و از همه مهم‌تر هیچ‌کس را در دنیا نمی‌بیند مگر این‌که بگوید او از من بهتر و با تقواتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) اشاره کرد و با تقدیر و تشکر از عملکرد وی ادامه داد: حجت‌الاسلام پیراسته از جمله مدیران موفقی بود که با نواحی، یگان‌ها و دیگر ارگان‌ها همکاری بسیار خوبی داشت و به ویژه در مأموریت جنوب شرق لشکر 14 امام حسین (ع)، آرام‌سازی شهر، رزمایش کمک‌های مومنانه و غیره با رزمندگان و بسیجیان همکاری تنگاتنگی داشت.

برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط لشکر 14 امام حسین (ع)؛ تهیه و توزیع 1200 بسته معیشتی و 4000 پرس غذا میان نیازمندانفرمانده لشکر 14 امام حسین(ع): تمامی نیروهای مسلح تا نابودی ویروس کرونا فعالیت خواهند کرداقدام جهادی لشکر 14 امام حسین (ع) در ریشه‌کنی ویروس کرونا / ضدعفونی معابر شهرهای استان اصفهان

در ابتدای این مراسم سرهنگ هاشم‌پور، فرمانده لشکر14 امام حسین (ع) به گزارشی از عملکرد و ویژگی‌های مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین(ع) پرداخت و بیان کرد: دلجویی از نیروها، محرومیت‌زدایی، نقش راهنما و تعامل با فرماندهی و هئیت رئیسه لشکر و سادگی و صمیمیت از ویژگی‌ها و خصوصیت‌های اخلاقی حجت‌الاسلام پیراسته بود، که بزرگترین درس برای همگان است.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ابوالفضل پیراسته تجلیل به عمل آمد و حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر مقدس 14 امام حسین (ع) معرفی شد.

انتهای پیام/ 172/ ز

R41346/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط لشکر ۱۴ امام حسین (ع)؛ تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰۰ پرس غذا میان نیازمندان فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع): تمامی نیروهای مسلح تا نابودی ویروس کرونا فعالیت خواهند کرد اقدام جهادی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در ریشه‌کنی ویروس کرونا / ضدعفونی معابر شهرهای استان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر لشکر ۱۴ امام حسین لشکر 14 امام حسین استان اصفهان ویروس کرونا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد