Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:47:18 GMT

نه مسی حوصله نصیحت دارد، نه رونالدو! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۴۷۹

کریستیانو رونالدو نیز واکنش مشابه لیونل مسی به دستورات تاکتیکی سرمربی تیمش داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام برمی دارد و با ادامه این روند می تواند باز هم به فتح یک اسکودتوی دیگر امیدوار باشد. بیانکونری امروز در دربی دلاموله با برتری 1-2 مقابل تورینو راهی رختکن شد و پائولو دیبالا و خوان کوادرادو گلزنان این تیم لقب گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما تصاویر جالبی در پایان نیمه اول ثبت شد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در لحظات پایانی نیمه اول مائوریتزیو ساری از کریستیانو رونالدو خواست لب خط آمده و به توصیه های او گوش کند، اما ستاره پرتغالی با اکراه به سمت او رفت و وقتی سرمربی یوونتوس در حال صحبت بود نیز با بی حوصلگی به حرف های او گوش می کرد.

 

بالاخره بعد از چند ثانیه کریستیانو رونالدو از لب خط دور شد و با نگاه کرذن به سمت آسمان نشان داد چندان حوصله صحیت های ساری را نداشته است. جالب اینجاست در هفته های اخیر واکنش لیونل مسی در دقایق استراحت بین بازی و بی اهمیتی او نسبت به صحبت های کیکه ستین و ادر سارابیا به شدت مورد توجه قرار گرفته و به نظر می رسد دو فوق ستاره بزرگ دنیای فوتبال در دوران از سرگیری فوتبال تمایلی چندانی به نصیحت شنیدن ندارند.

 

 

 

 

یوونتوس بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟

در تابستان ۲۰۲۴، یوونتوس احتمالا شاهد تغییرات زیادی در خط هافبک خود خواهد بود

طرفداری - گل | با توجه به عملکرد پرنوسان یوونتوس در فصل جاری، انتظار می‌رود که این باشگاه در تابستان ۲۰۲۴ نقل و انتقالات شلوغ و احتمالا پرسر و صدایی داشته باشد. علاوه بر مطرح شدن شایعاتی مبنی بر خروج ماسیمیلیانو الگری و جایگزین شدن او با یک سرمربی دیگر، این احتمال وجود دارد که یوونتوس در رختکن بازیکنان نیز دچار تغییرات جدی‌ای شود. با توجه به وضعیت قرارداد برخی بازیکنان یوونتوس، حدس زده می‌شود که در تابستان ۲۰۲۴، خط میانی این تیم شاهد رفت و آمد بازیکنان بسیاری باشد.

چه کسانی می‌روند؟

یوونتوس به طور قطع بند خرید کارلوس آلکاراز که چیزی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو هزینه دارد را فعال نخواهد کرد و این هافبک آرژانتینی به ساوتهمپتون باز خواهد گشت. همچنین یوونتوس توانایی پرداخت دستمزد ۷ میلیون یورویی آدریان رابیو را نیز ندارد و احتمالا راه این دو در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قرارداد، به پایان خواهد رسید.

همچنین وستون مک کنی که در فصل جاری درخشان ظاهر شده، مورد توجه باشگاه‌های بسیاری قرار گرفته و هنوز بر سر تمدید قرارداد، با یووه به توافق نرسیده است. با توجه به این که این بازیکن تا ۲۰۲۵ قرارداد دارد، یوونتوس امیدوار است به لطف درخشش هافبک آمریکایی در فصل جاری، او را در تابستان پیش رو با بالاترین قیمت به فروش برساند.

انتظار می‌رود که یوونتوس به طور رسمی، فسخ قرارداد با پل پوگبا را نیز اعلام کند. تست دوپینگ این هافبک فرانسوی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه مثبت اعلام شده و دست کم تا چند سال از حضور در میادین محروم است. بر اساس خبرها، فابیو میرتی و هانس نیکولوزی کاویلیا نیز دست کم به صورت قرضی از یوونتوس جدا خواهند شد.

چه کسانی می‌مانند؟

با وجود برآورده نکردن برخی انتظارات، مانوئل لوکاتلی به طور حتم در یوونتوس خواهند ماند. علاوه بر او، یوونتوس می.خواهد دوباره به نیکولو فاجولی اعتماد کند و او را پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش به دلیل شرط بندی، بار دیگر او را به بازی بگیرد.

چه کسانی احتمالا می‌آیند؟

یوونتوس مدت‌هاست وضعیت تئون کوپماینرس را زیر دارد و به جذب او علاقه نشان داده‌است. ارزش این هافبک هلندی روز به روز در حال افزایش است و باید دید که سران یوونتوس توانایی خرید او را خواهند داشت یا نه. میکل مرینو، قلب تپنده رئال سوسیداد، دیگر گزینه یوونتوس برای تقویت خط میانی به شمار می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!