Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان صنعت نفت آبادان بود و موفق شد این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد. 

در این دیدار شاگردان ساکت الهامی موفق شدند هر نیمه یک بار دروازه تیم مهمان را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول احسان حاجی صفی در دقیقه ۴۲ دروازه صنعت نفت را باز کرد و در نیمه دوم هم احسان حاجی صفی در دقیقه ۶۰ با یک شوت زیبا و دیدنی موفق شد دومین گل خودش و تراکتور را وارد دروازه صنعت نفت کند.

تیم فوتبال تراکتور با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و باید منتظر نتایج سایر دیدارها باشد. صنعت نفت هم با ۳۶ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

کد خبر 4965859

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتسال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)