Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در نشست بررسی مشکلات آب اظهار داشت: آب یکی از دغدغه‌های اصلی و مشکلات مهم در استان بوشهر و خصوصاً در جنوب این استان است.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه جنوب استان بوشهر قطب اقتصاد و انرژی کشور است ولی هنوز هم با مشکلات اساسی همچون مشکلات حوزه آب روبرو است که باید برای رفع آن تلاشی اساسی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس از برگزاری نشست با مسئولان وزارت نیرو برای بهبود وضعیت آب در جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات آب در شهرستان جم داشته باشد.

وی تصریح کرد: روند اجرای عملیات احداث این پروژه طولانی شده است و اعتبارات زیادی به آن اختصاص یافته و تکمیل آن نیازمند تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار است.

احمدی با اشاره به تسریع در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف افزود: مدیریت ارشد استان بوشهر نیز تاکید ویژه‌ای بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه دارد.

وی از پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه از طریق مدیرعامل شرکت ملی گاز خبر داد و گفت: تلاش جدی داریم تا آب از طریق خطوط آبرسانی به جم برسد و مشکل انتقال آب با تانکر حل شود.

کد خبر 4965844

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان عسلویه بوشهر مجلس شورای اسلامی موسی احمدی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی جهاد آبرسانی در گنبد کاووس خبر داد و اظهار کرد: اکنون عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید شهرستان گنبد کاووس ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این کار با همکاری سپاه نینوا استان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول۶ هزار متر در مراحل پایانی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص پیامدهای وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی گفت: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پایین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکان نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

وی یادآور شد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال است که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6097343

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند