Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانس دیتر فلیک در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ به رکورد جالبی دست یافت.

طرفداری - دیدار فینال دی اف بی پوکال در فصل 2019/20 با برتری 4-2 بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن خاتمه یافت تا این تیم برای سیزدهمین بار در طول تاریخ موفق به کسب قهرمانی همزمان بوندسلیگا و دی اف پی کال در یک فصل مسابقات شود.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که موفق به کسب قهرمانی همزمان بوندسلیگا و دی اف بی پوکال در فصل 2019/20 شد، پیش از این به عنوان بازیکن بایرن مونیخ در فصل 1985/86 موفق شده بود به صورت همزمان فاتح بوندسلیگا و دی اف بی پوکال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب هانسی فلیک به اولین آلمانی و دومین شخصی بدل شد که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی تجربه کسب دبل قهرمانی آلمان را دارد. پیش از این نیکو کواچ در فصل 2002/03 به عنوان بازیکن و در فصل 2018/19 به عنوان مربی موفق به کسب چنین رکوردی شده بود.

سیزدهمین دبل قهرمانی بایرن مونیخ در آلمان

بایرن مونیخ که در فصل 2019/20 موفق به قهرمانی در هر دو رقابت بوندسلیگا و دی اف بی پوکال شد، پیش از این دوازده بار دیگر هر دو جام معتبر آلمان را به صورت همزمان در یک فصل کسب کرده بود. بایرن مونیخ در سال های 1969، 1986، 2000، 2003، 2005، 2006، 2008، 2010، 2013، 2014، 2016 و 2019 موفق به کسب چنین کاری شده بود. البته در سال 2013 بایرن مونیخ موفق به کسب سه گانه قهرمانی شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان بازیکن دی اف بی پوکال بایرن مونیخ هم به عنوان موفق به کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد