Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ شاگردان یحیی گل‌محمدی همانگونه که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق هستند، نتایج خوبی هم کسب می‌کنند.

به گزارش مشرق، کوروش برمک درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و شاهین بوشهر اظهار داشت: شاهین از ابتدای بازی نشان داد دنبال کسب حداقل امتیاز است؛ هرچند تمهیداتی را هم برای گلزنی از طریق ضد حملات در نظر گرفته بود اما پرسپولیس نمایشی منطقی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخراج کمال کامیابی‌نیا سخت گیرانه بود. تصاویر تلویزیونی نشان داد داور می‌توانست او را در نهایت با یک کارت زرد جریمه کند. پس از این اخراج، روند رو به جلوی پرسپولیس تا حدی به هم ریخت. البته شاگردان گل‌محمدی با جمع بازی کردن در دفاع سعی داشتند در فاز دفاعی خوب عمل کنند و در ادامه با عقب‌نشینی، به فکر استفاده از تک موقعیت‌هایشان افتادند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به گل مهدی ترابی در این دیدار گفت: این گل روی پاس خوب بشار رسن و تا حدی خوش‌شانسی ترابی به ثمر رسید. مدافع شاهین روی دفع توپ اشتباه کرد و آن را مقابل ترابی انداخت تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند. در ادامه بازی هم داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که از نظر من درست بود اما در نهایت طبق مشورت با کمک‌ خود، دستور به ادامه بازی داد و رأی ابتدای خود را برگرداند.

برمک ضمن اشاره به فوتبال تدافعی شاگردان مهرداد کریمیان در بازی با پرسپولیس توضیح داد: شاهین در شرایط حمله حرف خاصی برای گفتن نداشت اما پرسپولیس با روحیه مضاعف توانست 3 امتیاز را به دست آورد و خیال خود را برای کسب قهرمانی تا حد بسیار زیادی راحت کند.

بیشتر بخوانید:

سرفه‌های خشک و تنگی نفس فوتبال

وی درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان تیم‌هایی مانند فولاد، استقلال و سایپا عنوان کرد: ما نباید از کنار این موضوع به سادگی عبور کنیم. سازمان لیگ باید به شکل جدی پیگیر افزایش کرونا گرفتن بازیکنان برخی تیم‌ها باشد و از تمام تیم‌ها در آزمایشگاهی مشخص تست بگیرد. این کار نیاز به هماهنگی بین سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش دارد.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم هرچه پرسپولیس در بازی‌هایش بهتر نتیجه می‌گیرد، میزان ابتلای بازیکنان تعدادی از تیم‌ها به کووید 19 بیشتر می‌شود و این موضوع جای تعجب دارد. تیم‌هایی که از کورس عقب می‌افتند، کرونا را بهانه قرار می‌دهند. اگر صحت ادعای آنها در آزمایشگاه‌های واحد زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی تأیید شود، جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: سلامت عمومی جامعه و به ویژه ورزشکاران بسیار مهم است. اگر این حجم از ابتلای بازیکنان برخی تیم‌ها دقیق و مستند است، باید بار دیگر لیگ برتر را به تعویق انداخت. دوستان باید خود را با شرایط وفق داده و از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ پیروی کنند. هیچکس نمی‌تواند برای خودش آمار و ارقام درست کرده و تعداد کرونایی‌ها را بیشتر از حد واقعی اعلام کند.

برمک درباره اینکه پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر باید چند بازی دیگر انجام دهد، پاسخ داد: از حالا نمی‌توان زمان دقیق قهرمانی پرسپولیس را پیش‌بینی کرد چرا که تیم‌هایی مانند سپاهان، شهرخودرو و تراکتور با وجود فاصله امتیازی، همچنان مدعی هستند. البته نباید انکار کرد پرسپولیس روی ریل و روندی قرار گرفته که در نهایت می‌تواند این تیم را به قهرمانی برساند. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس همانگونه که در تمرینات شرایط بهداشتی را به بهترین شکل آماده می‌کنند، در بازی‌ها هم نتایج خوبی کسب می‌کنند و با این روند، چهارمین قهرمانی متوالی را به دست خواهند آورد.

وی اظهار داشت: تأکید می‌کنم که اگر تعداد کرونایی‌های برخی تیم‌ها به این اندازه است، باید سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از افزایش ابتلای نفرات، برای مسابقات تصمیم جدید بگیرند اما اگر بهانه‌ای برای برخی تیم‌ها تبدیل شده، الحق و الانصاف باید لیگ را ادامه داد تا حق هیچ تیمی تضییع نشود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم پرسپولیس شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا برخی تیم ها سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است