Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@03:35:56 GMT

علی پاکدامن:فقط آقازاده‌ها را استخدام می‌کنند!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۳۰۱

علی پاکدامن:فقط آقازاده‌ها را استخدام می‌کنند!

گلایه‌های شمشیربازی تهرانی. یک جور‌هایی دردل می‌کند. او ناراحت است از اینکه خب مثل فوتبالی‌ها و سایر رشته‌ها درآمدی میلیاردی ندارند و بیشتر به دلیل اینکه هیچ مسئولی حواسش به آن‌ها نیست. علی پاکدامن که می‌تواند یکی از المپیکی‌های ایران باشد ابتدا درباره کرونا، موج دوم و ویروسی که زندگی همه را درگیر کرده حرف می‌زند و می‌گوید: «قدر زندگی ام را تازه می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما چقدر زندگی خوب و راحتی داشتیم و مدام ناشکری می‌کردیم. خیلی عادی داشتیم زندگی مان را می‌کردیم که یکدفعه این طوری شد. حالا همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است و همه چیز بهم ریخته است.»

او در ادامه حرف هایش سفره دل را باز می‌کند و از شرایط بدی که این رشته ورزشی در قیاس با سایر رشته‌ها دارد حرف می‌زند و می‌گوید: «ورزشکار هستیم و حقوق کارمندی می‌گیریم. خب این حقوق چقدر است؟ تورم چقدر است؟ برای ما که باید حرفه‌ای تمرین کنیم چیزی نمی‌شود. ما المپیکی هستیم، اما انگار نه انگار. شرایط برای همه و بیشتر برای مردم عادی سخت شده.»

پاکدامن ادامه داد: «من سه مدال بازی‌های آسیایی دارم، ۱۵ سال شمشیرباز تیم ملی ام، اما در تربیت بدنی استان تهران جایی ندارم. رتبه ام در بین ورزشکاران تهرانی اول است، اما اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای آقازاده هاست. هیچ وقت برای ما جایی نبوده. آن هم برای من که دو بار سهمیه المپیک گرفته ام. نمی‌دانم چه قانونی دارند که جایی برای ما قهرمان‌ها وجود ندارد. فکرش را بکنید. برادر من بازاری است. برای اینکه خرج زندگی ام را در بیاورم می‌رم پیش بردارم. فکر کنم به زودی تغییر شغل بدهم و وارد کار و کاسبی شوم.»

شمشیرباز تیم ملی در پایان اشاره به بسته کمپ تمرینی کمیته ملی المپیک می‌کند و می‌گوید: «این بسته خیلی خوب بود. وسایل ضروری تمرین بدنسازی بچه‌ها را یکجا دارد؛ کش، دمبل، وزنه ۱۰ کیلویی. البته من وزنه را خودم داشتم کاش وزنه ۲۰ یا ۵/۱۷ کیلویی داشت البته به نظرم کوله اش از همه کاربردی‌تر و بود. کانال تمرین هم خیلی خوب است که دکتر بهرامی نژاد تمرینات خیلی کار بردی می‌گذارد. با این وسایل و تمرینات بچه‌های المپیکی راحت می‌تواندد بدنهایشان را آماده کنند. پیمان فخری و قربانی خیلی پیگیر تمرین و وضعیت بچه‌ها هستند. بچه‌ها از تمرینات فیلم و عکس می‌گذارند. آن‌ها حتی پیگیر هستند که ما اضافه وزن پیدا نکنیم. من اوایل قرنطینه که تمرین خاصی هم نداشتم به دلیل اینکه رعایت هم نمی‌کردم خیلی چاق شده بودم، اما کم کم با رعایت به سر وزن برگشتم.»

 

 

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی پاکدامن شمشیربازی آقازاده بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن

به گزارش خبرگزاری مهر، قابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

دراین روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

کد خبر 6097847

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست