Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد ضمن تمجید از عملکرد تیمش مقابل بورنموث، آینده روشنی را برای مهاجم ۱۸ ساله‌اش متصور شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ اولگنارسولسشایر که شاگردانش عصر روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی با ارائه یک بازی هجومی با نتیجه 5 بر 2 بورنموث را از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی گفت: بازی هیجان‌انگیزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فوتبال هجومی فوق‌العاده‌ای را با زدن چند گل شگفت‌انگیر از خود به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: خیلی بد است که هواداران در ورزشگاه نیستند تا در ما ایجاد انگیزه بیشتری کنند چون شما انرژی و جو موجود در تیم را می‌بینید، اما اگر هواداران‌مان در اولدترافورد بودند، ما حتی انرژی بیشتری می‌گرفتیم. این بازی برای هواداران است و از آن دست بازی‌هایی بود که اگر هواداران بودند، جایگاه استرتفورد اِند از آن لذت می‌برد. ما حتی می‌توانستیم شمار گل‌های زده خود در این دیدار را به 6، 7 و یا 8 برسانیم. به هر حال بازی بدون تماشاگران حس عجیبی است، اما به نظر من تیم استثنایی بازی می‌کند.

سرمربی شیاطین سرخ همچنین در تمجید از مهاجم 18 ساله‌اش که با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌های لیگ برتری خود را در فصل جاری به عدد 8 رساند، اظهار داشت: وین رونی هم در این سن شبیه به گرین‌وود بود. میسون متخصص ضربات پایانی است. او متخصص گلزنی است و دقیقاً می‌داند وقتی که توپ به او می‌رسد باید با آن چه کار کند. اگر گرین‌وود شوت بزند، گل خواهد شد. بازی کلی او پیشرفت کرده است.

سولسشایر در مواجهه با این پرسش که «آیا میسون می‌تواند مسیری که وین رونی و کریستیانو رونالدو، ستاره‌های پیشین منچستریونایتد طی کردند را در پیش بگیرد؟»، تأکید کرد: دوست ندارم گرین‌وود را با رونی و رونالدو مقایسه کنم چون این عادلانه نیست. میسون دوران حرفه‌ای خودش را به سبک خودش خلق خواهد کرد. کریس و وین دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزی داشته‌اند، اما اطمینان دارم اگر میسون همین روند را در پیش بگیرد و تصمیمات درستی بگیرد، دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزی را خواهد داشت.

لیگ برتر انگلیس| چلسی با پیروزی در استمفوردبریج، رده چهارم را از منچستریونایتد پس گرفت

وی در پایان درباره رقابت این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم کسی در باشگاه نگرانی بابت این موضوع داشته باشد. هنوز پنج بازی باقی مانده است و می‌دانیم که در هر مقطع تنها باید روی بازی بعدی‌مان تمرکز کنیم و باید در هر بازی به پیروزی برسیم. بازی بعدی ما مقابل استون‌ویلا است و با آنالیز آنها و ریکاوری خودمان را آماده این بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر تیم فوتبال بورنموث انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بیشتر بخوانید... لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد با بردی قاطع موقتاً به جمع ۴ تیم بالای جدول صعود کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر تیم فوتبال بورنموث انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس اولگنار سولسشایر بورنموث لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد لیگ برتر گرین وود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!