Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:47:41 GMT

معرفی ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۷۸۲

معرفی ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان به عنوان ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف معرفی شد.

علی اکبر بنی‌اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یونیسف به مناسبت برگزاری اجلاس شهرهای دوستدار کودک در سال ۲۰۱۹، تحت عنوان "جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک ۲۰۱۹"، از راهکارها یا پروژه‌های نوآورانه و الهام‌بخش که موجب ارتقا سطح رفاه و سلامت کودکان و نوجوانان در سطح محلی، شهرها و جوامع می‌شود، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرداری سمنان نیز ایده "کتابخانه تخصصی رنگین کمان" ویژه کودکان و نوجوانان را به این اجلاس ارائه کرد که در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک از سوی یونیسف چاپ شد.

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک، ۱۵ نمونه از اقدامات ۹ شهر ایران آورده شده است.

بنی‌اسدی یادآور شد: اخیراً یونیسف ایران و وزارت کشور اعلام کردند که سمنان و ۱۱ شهر از ایران به عنوان شهرهای پایلوت دوستدار کودک انتخاب شده‌اند.

به گزارش ایمنا، "کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان " به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کشور در سال ۱۳۸۹ تأسیس و با بیش از ۱۳ هزار عضو دارای بیش از پنج عنوان کتاب است.

کد خبر 432071

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری سمنان مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرهای دوستدار کودک شهرداری سمنان ابتکار شهر الهام بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند