Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:37:01 GMT

غول کشتی روسیه در انتظار حکم پرونده دوپینگ

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۹۳۰

غول کشتی روسیه در انتظار حکم پرونده دوپینگ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، سال گذشته آزمایش دوپینگ بلال ماخوف دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد جهان از روسیه، در رقابتهای جام پلیکونه ایتالیا مثبت اعلام شد، اما این کشتی‌گیر نسبت به رأی صادره اعتراض کرده است.

در حالی که هنوز رأی نهایی در مورد این پرونده اعلام نشده ، ماخوف امیدوار است با اسنادی که ارائه داده از محرومیت رهایی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمان سابق کشتی آزاد جهان هم اکنون درحال پیگیری تمرینات آماده سازی خود است تا در صورت رفع محرومیت، به روی تشک کشتی بازگردد.

کد خبر 4965985

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی روسیه کشتی آزاد دوپینگ تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال کمیته ملی المپیک لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر