Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گناباد در مجلس خطاب به ظریف گفت: شما تحولات بین المللی پساغرب را در عمل باور ندارید چرا که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در جریان ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای ظریف! مجلس یازدهم را چگونه تصور کردید و چه تصوری از منا در ذهن شماست؟

وی افزود: شما تحولات بین المللی پساغرب را در عمل باور ندارید چرا که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر امور خارجه در مجلس بحث از وحدت ملی و فراجناحی بودن می‌زند اما در نشست با کری می‌گوید که اگر ما با شما به توافق نرسیم، جریان رادیکالیسم روی کار می‌آید!

صفایی یادآور شد: آقای پورابراهیمی سال گذشته در رأس هیئتی به چین سفر کرد و به توافقات خوبی رسیدند که جای تعجب دارد که شما به آنان گفتید چون آمریکایی‌ها این توافقات را قبول ندارند پس ما هم آن را نمی‌پذیریم.

وی تأکید کرد: آقای ظریف! این فشارها حق مردم ایران نیست و اهرم فشار آمریکا باید از روی ملت ایران کوتاه شود.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روزی که کری پای میز مذاکره آمد رهبر انقلاب فرمودند که او با پای شکسته می‌آید چرا که به مذاکره احتیاج دارد، پس از مواضع انقلاب کوتاه نیایید اما با وجود این دیدیم که شما از مواضع انقلاب کوتاه آمدید.

صفایی گفت: متأسفانه عراقچی در رسانه ملی به برادران افغانی توهین می‌کند و سوال ما این است که آیا نگاه به همسایگان باید اینگونه باشد؟!

وی افزود: همسایه‌های ایران هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار واردات داشتند که سهم ایران فقط دو درصد است و این مایه خجالت است و بخش اقتصادی وزارت امور خارجه به کل تعطیل است.

نماینده مردم گناباد تصریح کرد: ۲۵ کشور تحت تحریم آمریکا هستند و باید ایران از ظرفیت تشکیل اتحادیه‌ای با آنان برای تقویت روابط اقتصادی استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ظریف مجلس شورای اسلامی شهادت قاسم سلیمانی محمد صفایی نماینده مردم گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست