Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:31:24 GMT

امدادرسانی به ۳۹۳ حادثه در ساری

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۱۸۳

امدادرسانی به ۳۹۳ حادثه در ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، گفت:این سازمان ۳۹۳ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در خردادماه امسال انجام داد که در عملیات‌های صورت گرفته ۶۲ نفر از شهروندان از حوادث نجات یافتند.
او افزود: با تلاش بی وقفه ماموران آتش نشانی در این مدت ۲۳۷ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۵۶ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومیرکلایی با تاکید بر رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان جهت پیشگیری از وقوع حوادث، گفت: در اثر حریق و حوادث به وقوع پیوسته در خردادماه امسال ۳۵ نفر مصدوم شدند.
او به افزایش گرمای هوا از خرداد ماه و نیز به روند افزایشی آمار حریق‌های علف هرز، زمین خالی و باغات کشاورزی اشاره کرد و افزود: ۶۵ درصد عملیات‌های آتش نشانان در این ماه را این نوع حریق‌ها تشکیل داده است که از شهروندان و کشاورزان در خواست می‌شود جهت حفظ منابع طبیعی و جنگلی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی آتش نشانان از آتش زدن علف‌های هرز، ضایعات باغی و کشاورزی  خودداری کنند.
دومیرکلایی با اشاره به امدادرسانی این سازمان به حوادث خارج از محدوده شهری،گفت: بر اساس وظایف انسان دوستانه و در راستای امدادرسانی به شهروندان و هموطنان حادثه دیده، آتش نشانی ساری در این مدت ۱۰۴ عملیات خارج از شهر داشته که ۴۱۰ مامور اتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری از شهروندان خواست در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در کمترین زمان ممکن با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی ساری امداد و نجات منابع طبیعی مازندران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی