Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@19:24:26 GMT

افزايش 65 درصدي حق بيمه توليدي کشتي

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۱۹۲

افزايش 65 درصدي حق بيمه توليدي کشتي

خبرگزاری آریا-در دو ماه نخست سال 99 حق بیمه تولیدی در بخش کشتی افزایش 65 درصدی داشته است.
به گزارش آریا ،شرکت‌ها و موسسات بیمه‌ای در دو ماهه نخست سال 99 رقمی معادل 270.419 میلیون ریال حق بیمه در رشته کشتی تولید کرده‌اند که این رقم 65.07 درصد بیشتر از مدت زمان مشابه سال قبل است.
براساس آمار‌های منتشر شده از عملکرد رشته‌های بیمه‌ای از اول فروردین تا پایان اردیبهشت 1399، شرکت‌های بیمه 270.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

419 میلیون ریال حق بیمه در زمینه بیمه کشتی تولید کرده‌اند که سهم این رشته از کل حق بیمه 860 میلیون ریالی کمتر از یک درصد بوده است.
 این رشته سهمی 0.32 درصدی از کل حق بیمه تولید شده در دو ماهه نخست امسال را به خود اختصاص داده است. با این حال خسارت پرداخت شده بابت بیمه‌نامه‌های فروخته شده در رشته کشتی معادل 49.100 میلیون ریال بوده و سهمی 0.12 درصدی از کل خسارت‌های پرداخت شده طی این مدت را به خود اختصاص داده است.
 این رشته در زمینه پرداخت خسارت رشدی 237.15 درصدی را تجربه کرده که نسبت به میانگین 12.17 درصدی خسارت پرداختی در تمامی رشته‌ها، رشد بالایی محسوب می‌شود. نسبت خسارت در رشته بیمه کشتی نیز 18.16 درصد اعلام شده که 9.27 درصد بیشتر از سال قبل است.
 در بیمه کشتی خسارت‌های وارده به بدنه شناور‌ها و مسئولیت مالکان آن‌ها برابر اشخاص ثالث پوشش داده می‌شود. بیمه بدنه و ماشین‌آلات شناور‌ها بر اساس کلوز‌های طراحی شده توسط انستیتو بیمه‌گران لندن ارائه می‌شود.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش حق بیمه تولیدی کشتی حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال