Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@02:28:02 GMT

انتقادجمهوری اسلامی ازقائم مقام صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۲۶۸

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: قائم‌مقام صداوسیما مهم‌ترین مشکل سازمان خود را فضای مجازی می‌داند که وارد جبهه ما شده و جولان می‌دهد.همه دنیا از گسترش فضای مجازی استقبال می کنند، شما دنبال فیلترش هستید؟آقایان تا چه زمانی باید اینقدر احساس آسیب‌پذیری کنند که از ریسمان سیاه و سفید هم بترسند؟ ناطقان: نادرست بودن این ایراد آنقدر واضح است که احتیاج به توضیح ندارد چون در واقع این رسانه ملی است که با برنامه‌های یکطرفه خود به رونق فضای مجازی کمک می‌کند و باید گفت مهم‌ترین عامل گسترش فضای مجازی، صداوسیما بعنوان بزرگترین و پرهزینه‌ترین رسانه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فضای مجازی امروز به حدی در جهان گسترش یافته که دولت‌ها در ترویج آن می‌کوشند و هزینه می‌کنند ولی در کشور ما بدلائلی که کاملا روشن است عده‌ای این فضا را مزاحم خود می‌دانند و هر روز برای براندازی آن نقشه‌ها می‌کشند و تصورشان اینست که آسان‌ترین راه فیلترینگ است، یعنی پاک کردن صورت مسئله.

فضای مجازی در این روزگار کرونایی و قرنطینه خانگی یکی از عوامل مهم کاهش اضطراب‌های اجتماعی بوده و معلوم نیست آقایان تا چه زمانی باید اینقدر احساس آسیب‌پذیری کنند که از ریسمان سیاه و سفید هم بترسند. بجای این گونه اظهارات و بهانه‌تراشی‌ها در تقویت خودتان و برگرداندن اعتماد عمومی تلاش نمائید هرچند که نمی‌کنید!
برچسب ها: فیلتر ، انتقاد ، روزنامه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلتر انتقاد روزنامه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی