Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:58:18 GMT

سرعت وزش باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۳۱۴

سرعت وزش باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید

محمود دیانتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امروز نیز وزش بادهای شدید ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود وزش باد شدید همچنان تا پایان هفته در پنج شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان و با شدت کمتر در نوار غربی و مرز شرقی استان ادامه داشته باشد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته دلگان در غرب این استان با دمای ۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای ۱۲ شهر سیستان و بلوچستان به بیش‌از ۴۰ درجه سلسیوس رسید که دمای هوا در شهرهای بزمان، ایرانشهر و دلگان بیش‌از ۴۵ درجه سلسیوس بوده است.
دیانتی افزود: در این میان زاهدان با کمینه دمای ۱۹ و خاش با ۲۴.۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین شهرهای سیستان و بلوچستان بودند.
وی اظهارداشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود از امروز قدری دمای هوا در مناطق مرکزی و غربی سیستان و بلوچستان کاهش یابد به طوریکه بیشینه دمای دلگان به حدود ۴۶ درجه سلسیوس برسد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توفان زابل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توفان زابل سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان توفان زابل سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده