Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@08:35:22 GMT

رشد ۷ رقمی شاخص بورس در ۶۷ روز معاملاتی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۶۲۸

رشد ۷ رقمی شاخص بورس در ۶۷ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۶۷ روز معاملاتی، با ثبت بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار رشد، بازدهی ۲۱۴ درصدی را در این مدت نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سال جاری و تا پایان هفته گذشته در مدت ۶۷ روز معاملاتی، تعداد ۵۸۶ میلیارد و ۳۳۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۴۸۷ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال در ۹۰ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۳۰۵ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۵۰ میلیارد و ۸۱۱ میلیون سهم به ارزش ۳۲۹۰ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال در ۳۸ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۲۳۲ نوبت در بازار اول، ۲۲۰ میلیارد و ۲۰۱ میلیون سهم به ارزش ۲۹۶۶ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال در ۵۰ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۴۹۵ نوبت در بازار دوم، ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار برگه به ارزش ۲۱ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال در ۵ هزار و ۶۵۶ نوبت در بازار بدهی، ۱۸ میلیون و ۳۹۰ هزار قرارداد به ارزش ۶۸۷۲ میلیارد ریال در ۲۱۸ هزار و ۴۲۰ نوبت در بازار مشتقه و ۱۵ میلیارد و ۲۸۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۰۲ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۰۲ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، تاکنون با یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۲ واحد رشد، معادل ۲۱۴.۴۷ درصد افزایش را به ثبت رسانده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۵۶ هزار و ۲۵۶ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۱۱ هزار و ۴۲۱ واحدی به ترتیب ۲۳۶.۰۶ و ۱۸۴.۸۶ درصد افزایش داشته‌اند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس میلیارد ریال نوبت در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه‌ ۸ اردیبهشت ماه با افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۴ هزار و ۳۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند