Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:46:29 GMT

آقای ظریف! چرا به نمایندگان توپ و تشر می‌زنید؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۹۰۴

آقای ظریف! چرا به نمایندگان توپ و تشر می‌زنید؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و پس از اظهارات محمدجواد ظریف طی اخطار قانون اساسی گفت: آقای ظریف! چگونه است که شما زمانی که با گروه ۱+۵ مذاکره می‌کنید، با لبخند هستید اما هرگاه به مجلس می‌آیید، توپ و تَشَر می‌زنید. ما خودی هستیم یا خودی نیستیم؟ این چه لحنی است که خطاب به نمایندگان به کار می‌برید؟ شما باید تمرین کنید تا حرف نمایندگان را با گوشِ جان بپذیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای ظریف! شما گفتید که ما مذاکره کردیم تا فشار معیشتی به مردم وارد نشود اما امروز دلار ۲۱ هزار تومان شده و قیمت مسکن سر به فلک می‌زند که همه این اتفاقات نتیجه مذاکره شماست.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما می‌گوئید که سرِ اوباما کلاه گذاشتید، اگر این چنین است پس چرا جرأت نکردید پس از خروج آمریکا از برجام، از آنان شکایت کنید؟ آیا ترسیدید که آمریکا از مکانیسم ماشه استفاده کند؟

سلیمی افزود: درباره دیپلمات‌های زندانی چه کردید؟ برخی از این افراد بیش از یک سال و نیم است که در زندان هستند.

وی گفت: شما می‌گوئید که ما اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسیم اما در برخی از میتینگ‌های حزبی خود سخنرانی‌های غرایی می‌کنید و حتی به آمریکایی‌ ها گفتید که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، رقیبان شما روی کار می‌آیند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آقای ظریف! چرا در دانشگاه تهران، ملت و دانشجویان را از بمب آمریکایی ترساندید؟ تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد اما نه آن‌گونه که شما گفتید.

کد خبر 4966111 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا سلیمی محمد جواد ظریف قانون اساسی مجلس شورای اسلامی دیپلماتهای ربوده شده مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا حسن روحانی برجام حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف سید عباس موسوی مجلس یازدهم ایران جمهوری اسلامی ایران محمد جواد ظریف خبرگزاری مهر هیئت دولت اسحاق جهانگیری آقای ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟