Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۴ هزار و ۸۰۰ نفر در ایلام مشمول دریافت بیمه‌بیکاری هستند.

«شکرالله شیرخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار و حفظ سه جانبه گرایی برشمرد و  اظهار کرد: این اداره مدافع کارگر، کارفرما و در مجموع دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: جذب هر گونه نیرو در شرکت پتروشیمی، باید برابر ضوابط و به دور از روابط و سفارش باشد و بر اساس ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه اولویت با نیروهای بومی، متخصص و کارآمد است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از تشکیل ۲ هزار و31 پرونده تسیهلات کرونا در استان برای صنوف حوزه های مختلف خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده ۲ هزار و 19 پرونده تعیین تکلیف شده و در دست بررسی در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات است.

 

وی افزود: بیشترین تعداد معرفی شده ها مربوط به رانندگان حمل و نقل درون شهری است که باید حمل و نقل پایانه ها و تاکسیرانی شهرداری پای کار بیایند.

 

شیرخانی تصریح کرد: ۷ هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی در استان در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت تعاون ثبت‌نام کردند که ۴  هزار و ۸۳۴ نفر مشمول دریافت بیمه‌بیکاری هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خاطرنشان کرد: درخواست بیمه بیکاری کرونا نیازی به رسیدگی در کمیسیون‌های مربوطه ندارد و صرفا مبنای تایید صلاحیت آنها شرایطی است که سامانه برای آنها تعریف کرده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه بیکاری بیمه شده بیمه کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد