Web Analytics Made Easy - Statcounter

معارفه دکتر باقر نیک طبع مدیر عامل جدید شرکت زغالسنگ کرمان روز یکشنبه با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق بازنشستگی فولاد و برخی مسئولان این صندوق برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه، علیرضا موحدی معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق بازنشستگی فولاد، حکم مدیر عامل صندوق در انتصاب دکتر باقر نیک طبع به عنوان مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان را به وی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موحدی در سخنانی با تشکر از تلاش‌های مهندس مرتاض و اعضای هیات مدیره زغالسنگ کرمان، این شرکت را یکی بزرگترین و مهم ترین شرکت‌های صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد و گفت: باید با بهبود عملکرد، از ظرفیت و منابع آن به نحو شایسته ای استفاده شود.

موحدی افزود: شرکت های صندوق بازنشستگی فولاد در واقع، دارایی هایی هستند که منافع حاصل از آنها باید به بازنشستگان فولاد برسد.

وی گفت: از همه شرکت های زیرمجموعه انتظار می رود که به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

مهندس مرتاض در این جلسه با تبریک انتصاب دکتر نیک طبع گزارشی از عملکرد شرکت زغالسنگ کرمان در سه سال گذشته ارائه کرد.

دکتر نیک طبع نیز با قدردانی از اعتماد دکتر مسرور و تشکر از تلاش های مهندس مرتاض گفت: ورود شرکت زغالسنگ کرمان به بازار سرمایه اتفاق مهمی است که در جهت نیل به منافع شرکت خواهد بود.

دکتر باقر نیک طبع پیش از این در سال ۹۴ نیز مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان بوده است که خدمات اثربخش و کارآمدی در این شرکت داشته است.

نیک طبع در کارنامه خود ۲۲ سال مدیریت شرکت های مختلف صنتعی و معدنی را بر عهده داشته است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت های صندوق بازنشستگی فولاد شرکت زغالسنگ کرمان مدیر عامل نیک طبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ ۱۱۶ هزار روستایی و کشاورز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا عسگری، شامگاه سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 116 هزار نفر بیمه‌شدۀ صندوق بیمه اجتماعی در لرستان هستند.

او با بیان اینکه 60هزار و 263 نفر در لرستان بیمه‌شدۀ فعال هستند، اضافه کرد: ما در سال 1402 به‌اندازۀ 16سال گذشته کشاورز بیمه‌شده داشته‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به عدم همکاری برخی از فرمانداران این استان با این صندوق، مطرح کرد: بیمۀ کشاورزان، عشایر و روستاییان اولویت این فرمانداران نبوده‌است.

13 هزار هکتار از محصولات زراعی لرستان بیمه شد

عسگری بیان کرد: مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به‌صورت رایگان در صندوق بیمۀ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

او با اشاره به ثبت‌نام 3380 نفر مادر دارای سه فرزند و بیشتر در لرستان برای برخورداری از بیمۀ روستایی، اضافه کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده‌ها باید فروردین 1396 به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  لرستان اعلام کرد: حق بیمۀ مادران دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت صددرصدی توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به‌ازای هر فرزند اضافه می‌شود.

عسگری با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی کامل برای بهره‌مندی از بیمۀ اجتماعی اطلاع داد: حداقل حق بیمه برای افراد مشمول در این صندوق سالانه 960هزار تومان است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود