Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ما اجازه نخواهیم داد پیاده نظام دشمن در این شهر که همیشه سردمدار پیروی از ولایت بوده جولان دهد و برای مردم ایجاد مشکل کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری ‌در نشست فرهنگی سیاسی پیروان ولایت در مسجد صاحب الزمان(عج) اظهار داشت:  خدا را شاکریم عمر ما در این عصر و زیر سایه نظام جمهوری اسلامی با علمداری مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظامی که امام راحل افتخارش را خدمتگزار مردم بودن می‌­دانست و به عباتی دیگر مردم را ولی نعمت خود می‌دانستند، پس خوشا بر حال کسانی که توفیق خدمت‌رسانی خالصانه به مردم نصیبشان می‌­شود و در مسیری که شهدای بزرگوار ما حرکت کرده‌اند پا می‌­گذارند تا بتوانند آنگونه که شایسته مردم بزرگوار است خودشان را وقف مردم کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امروز نظام استکباری تمام توان خود را برای ناکارآمد جلوه دادن این حکومت و این نظام مقدس به‌کار گرفته و دنبال آن است به ملت­‌ها بفهماند حکومت دینی نمی‌تواند پاسخگوی زندگی آن­ها باشد و متأسفانه با اشتباهات و بی‌تفاوتی‌­های بعضی از مسئولان باعث ایجاد فاصله بین اقشار مردم شده است.

وی ادامه داد: ما باید تمام وجودمان را بسیج کنیم که خواسته دشمن محقق نشود، باید با تمام وجود در خدمت نظام و مردم باشیم، چراکه مردم به دنبال پیاده‌سازی احکام دین هستند، مردم نگران آن هستند که باورهای دینی‌شان تغییر کند و ناهنجاری‌ها تبدیل به هنجار شود و امروز بر تمام پیروان شهدا واجب است که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیرند که ان شاالله آن خواسته دشمن محقق نشود.

میرحیدری تصریح کرد: تمام تلاش خود را بسیج کنید که دلدادگی مردم به نظام و اسلام عزیز افزایش پیدا کند، ما باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم که نسل جدید و جوانان عزیز ما راه را گم نکنند؛ مبادا اشتباهات و تندروی‌های ما زمینه خارج شدن جوانان از مسیر اسلام و انقلاب شود.

وی گفت: اینجاست که باید گفت بر همه پیروان ولایت واجب است که همچون شهدای والامقام با روحیه جهادی و تفکر بسیجی وقت خود را صرف مشکلات مردم کنند، کاری بکنند که جوانان فریب شعارهای غلط و بازی رسانه‌ای دشمنان را نخورند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز می‌­بینیم آمریکا با آن­‌همه جنایت شعار حمایت از حقوق بشر سر می‌دهد، شعار دفاع از ملت ما را می‌­دهد و جنایات خود را فراموش کرده است، ما باید این نکات را برای جوانانمان تبیین کنیم و آن­ها را از جنایات قبل و بعد انقلاب آشنا کنیم.

غفلتی که سبب ترغیب جوانان به سمت فرهنگ شود خیانت به خون شهدا است

وی اظهار داشت: جوانان باید از خود سئوال کنند آمریکایی که با تأسیس ساواک برخورد وحشتناکی با مجاهدین انقلابی انجام می­‌داد، آمریکایی که به هواپیمایی مسافربری ما به راحتی تجاوز می­‌کند و جان شماری از مردمان بی‌دفاع ما را می‌ستاند، آمریکایی که به شکل ناجوانمردانه سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی که نماد مبارزه با تروریست است را ترور کرد چطور می‌­تواند مدافع حقوق مردم ما باشد؟

میرحیدری ادامه داد: علاوه بر این موارد، این نکته نیز باید توسط جوانان مورد تأمل قرار بگیرد که آمریکایی که برای منافع خود از هیچ جنایتی تاکنون امتناع نکرده، آمریکایی که علیه کشورهای منطقه اعم از عراق، افغانستان، یمن، سوریه و غیره جنایات وحشتناکی در سالیان اخیر داشته است چطور می­‌تواند مدافع مردم یک کشور باشد و آینده جوانان ما را تغییر دهد؟

وی با بیان اینکه امروز اگر ما غفلت کنیم و اشتباهاتمان سبب ترغیب جوانان به سمت آمریکا و فرهنگ غربی شود خیانتی آشکار به این انقلاب و خون شهدا انجام داده‌­ایم، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی نیز به عنوان نهادی انقلابی خودرا موظف می‌­داند ضامن خون شهدا باشد و در توطئه‌های دشمن همچون گذشته سینه سپر کرده آماده به رزم خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در ابعاد، اقتصادی، فرهنگی و مبارزه با اراذل و اوباشی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی هستند سفت و سخت پای کار ایستاده است و تنها تکیه‌­گاهمان شما مردم هستید و سرمایه خود را حمایت شما می‌­دانیم و به دنبال تقویت این حمایت هستیم تا بتوانیم آن وظایفی که بر دوش داریم را به خوبی ادا کنیم.

نیروهای انقلابی باید بدانند اگر صحنه را خالی کنند ایادی دشمن وارد میدان خواهند شد

وی بیان کرد: ما با تجمیع قوای نیروهای انقلابی اعم از بسیجیان، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا قصد داریم بتوانیم در موضوعات مختلف از پیاده‌سازی تفکرات غربی و ضد انقلابی بعضی از دوستان نا‌اهلمان و اهدافی که دشمن دارد محکم بایستیم و ممانعت کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ دینی مردم تغییر کند.

میرحیدری با بیان اینکه جوانان غیرتمند شهر اصفهان در عرصه‌های مختلف از اول انقلاب تا‌کنون سینه سپر کرده‌­اند امروز شایسته این حجم از مشکلات فرهنگی و اخلاقی نیستند، گفت: نباید در اصفهان شاهد رجزخوانی ایادی استکبار باشیم، ما باید فاجعه آبان سال گذشته را سرمشق خود کرده و بدانیم اگر صحنه را خالی کنیم ایادی دشمن وارد میدان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با یک بررسی ساده مشخص خواهد شد چه جنایاتی طی آبان سال گذشته در همین شهر به وقوع پیوست و چه خساراتی متحمل این شهر شد و چه جوانان بی‌گناهی توسط پیاده نظام دشمن کشته شدند پس باید بدانیم غفلتمان خیانت به خون شهداست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ما اجازه نخواهیم داد پیاده نظام دشمن در این شهر که همیشه سردمدار پیروی از ولایت بوده جولان دهد و برای مردم ایجاد مشکل کند، گفت: نیروی انتظامی با بهره‌بردای از منویات مقام معظم رهبری با اتخاذ روحیه جهادی دنبال وفاق بین نیروهای انقلابی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

دست پلیس و دستگاه قضا برای برخورد شایسته با قاچاقچان مواد مخدر بسته است

وی پیرامون بحث گسترش اعتیاد و مصرف مواد مخدر اظهار داشت: حقیقتا بحث مواد مخدر یکی از توطئه‌­های دشمن است و می­‌خواهند سیلی که از جوانان ما در میدان نبرد خورده‌اند را با ترویج اعتیاد و خارج کردن جوانان از حالت بالقوه و مفید بودن جبران کنند، اما براساس منویات مقام معظم رهبری وضعیت کنونی را فقط نباید به پای دشمن بگذاریم چراکه کم‌توجهی و غفلت برخی از مسئولان در به وجود آمدن شرایط کنونی نقش به سزایی داشته است.

انتهای پیام/174/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... راه‌اندازی سامانه «پلیس پاسخگو» در گیلان/ برخی خانواده‌ها درباره مشکلات فرزندان خود سردرگم هستند محدوده محل انفجار در کلینیک درمانی توسط پلیس مسدود شد "پلیس تهران بزرگ" نیرو استخدام می‌کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان پیاده نظام دشمن خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام

گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است. برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودروها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودروهای دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند. خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیروهای ارتش و پلیس در تلاش اند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند. هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است. منبع: فرارو
265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899247

دیگر خبرها

  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام