Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: تعداد ثبت‌نام‌شدگان آزمون ورودی سال تحصیلی 1400-1399برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان 5 هزار و 998 نفر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، موسی دادی‌زاده سرخائی با اشاره به اعلام تاریخ آزمون ورودی مدارس سمپاد گفت: زمان آزمون ورودی دانش‌آموزان پایه هفتم سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1400-1399، روز جمعه 27 تیرماه 99 ساعت 9صبح و آزمون ورودی پایه دهم ساعت 14عصر همان روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ثبت‌نام‌شدگان آزمون ورودی سال تحصیلی 1400-1399برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان پنج هزار و 998 نفر است.

دادی زاده تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد 688 دانش‌آموز وارد مدارس سمپاد استان هرمزگان می‌شوند که از این تعداد، ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی آینده در پایه هفتم (متوسطه اول) 306 نفر و در ورودی پایه دهم  382نفر است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: لازم به ذکر است که دانش‌آموزان نسبت به پرداخت مبلغ مصوب از سوی مرکز استعدادهای درخشان وزارت آموزش‌وپرورش اقدام کنند. زمان واریز مبلغ ثبت‌نام از طریق سامانه azmoon.medu.ir اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: سمپاد آزمون سمپاد سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مدارس استعدادهای درخشان آزمون ورودی سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب‌زاده، نماینده سازمان سنجش در استان قم با اعلام خبر رقابت بیش از ۱۷ هزار دانش آموز قمی در کنکور سراسری امسال، گفت: مرحله اول کنکور سراسری فردا صبح با رقابت ۵ هزار و ۷۳۳ نفر در رشته علوم انسانی ۲ هزار و ۱۶۷ نفر در رشته ریاضی آغاز می شود.

وی افزود: فردا بعد از ظهر هم ۸۳۲ نفر در رشته هنر و  یک هزار و ۱۷۳ نفر در رشته زبان خارجه آزمون می‌دهند.

نماینده سازمان سنجش در استان قم با بیان اینکه روز جمعه صبح ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب گروه تجربی با هم رقابت می‌کنند، گفت: آزمون‌های نوبت صبح امسال ساعت ۸ و آزمون‌های نوبت امسال نیز ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.

حبیب زاده با اشاره به اینکه داوطلبان می‌بایست یک ساعت قبل در محل آزمون حضور داشته باشند، گفت: کنکور سراسری امسال در ۵ دانشگاه قم، مفید شهاب دانش، آزاد اسلامی و پیام نور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری