Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ تیر) قوه مقننه، در اخطاری با استناد به بند ج اصل ۲۲ و بند‌های ۳، ۵ و ۱۶ اصل ۳ و بند ۸ اصل ۴۳ قانون اساسی، گفت: آقای ظریف چگونه است زمانی که با ۱+۵ مذاکره می‌کنید لبخند به لب دارید، اما با توپ پر به مجلس می‌آیید. آقای ظریف ما خودی هستیم یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چه لحن و ادبیاتی است. شما باید تمرین کنید که حرف نماینده مردم را به گوش جان بخرید.

به گزارش تسنیم، سلیمی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای ظریف فرمودید مذاکره کرده‌اید تا فشار بر معیشت مردم کمتر شود، اما آیا می‌دانید دلار به ۲۱ تومان رسیده، این نتیجه مذاکرات شما است. آیا شما و آقای رئیس جمهور نمی‌دانید قیمت مسکن به کجا رسیده؟ این نتیجه عملکرد شما است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: آقای رئیس جمهور هفته گذشته گفتند هر قدر فشار اقتصادی بیشتر شود باکی نیست، اما اگر آمریکایی‌ها در حوزه مسائل سیاسی اقدامی کنند آن موقع می‌توانید اقدام خاصی انجام دهید. شما فرمودید کلاه بر سر اوباما و آمریکا گذاشتید، اگر بر سر آن‌ها کلاه گذاشتید چرا اکنون جرأت نکردید بعد از خروج آمریکا از برجام از آن‌ها شکایت کنید. ترسیدید آن‌ها از مکانیزم ماشه استفاده کنند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شما در رابطه با دیپلمات‌های زندانی چه کردید در حالی که بیش از یک سال و اندی در زندان هستند، جنابعالی فرمودید اصلاح طلب و اصولگرا را نمی‌شناسید، اما در متینگ‌های حزبی احزاب اصلاح طلب سخنرانی قرایی داشتید و می‌دانیم چه مطالبی را گفتید.

سلیمی افزود: شما گفتید آمریکا ابرقدرت نیست، اما چرا در دانشگاه تهران، دانشگاهیان و ملت را از بمب آمریکایی ترساندید. تاریخ در مورد برجام قضاوت خواهد کرد، اما نه آنگونه که شما فرمودید بلکه به گونه‌ای متفاوت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده مجلس برجام ظریف صحن علنی مجلس دیپلمات صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند