Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لاتزیو بعد از باخت مقابل میلان، گفت: ما 2 موقعیت خوب داشتیم و می توانستیم به بازی برگردیم ولی متاسفانه استفاده نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال لاتزیو بامداد امروز(یکشنبه) در هفته سی ام سری آ در یک بازی حساس میزبان میلان بود که با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست خورد تا یوونتوس برای رسیدن به قهرمانی نفسی راحت بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینزاگی بعد از این شکست تلخ گفت: این شکست سنگینی برای ما بود. البته این را نیز می دانیک که در این دیدار سختی هایی داشتیم. همچنین ما در این بازی خوش شانس نبودیم چون 2 گل به راحتی دریافت کردیم. ما 2 موقعیت خوب داشتیم و می توانستیم به بازی برگردیم ولی متاسفانه استفاده نکردیم.

وی افزود: ما باید در این شرایط به آینده فکر کنیم و تمرکز خود را روی بازی های بعدی بگذاریم. تااینجای رقابت ها خوب آمدیم و نمی خواهیم به عقب برگردیم. بازیکنان کمی خسته شدند و باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم.

لاتزیو با این باخت با 68 امتیاز در رده دوم ماند و در مقابل یوونتوس با پیروزی مقابل تورین 75 امتیازی شد و فاصله اش را با لاتزیو به عدد 7 رساند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال یوونتوس لاتزیو میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد