Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: ابعاد مختلف فرهنگ و مکتب سلیمانی باید هنرمندانه در جامعه ترویج و گسترش داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در آیین رونمائی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده شهید سلیمانی در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی یک رخداد مهم فرهنگی است اظهار داشت: برگزاری این جشنواره برکات و ثمرات زیادی در راستای ترویج مکتب سلیمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان: امام خمینی(ره) با دست خالی دنیا را تحت تاثیر برنامه‌های الهی خود قرار دادامام جمعه کرمان: چهله دوم انقلاب نقطه تمدن ساز ایران اسلامی استامام جمعه کرمان: رزمایش کمک مؤمنانه حرکتی از جنس مکتب سلیمانی است

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب اسلام و امام خمینی(ره) است ادامه داد: انتظار می‌رود تا راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی جریان هنر، هنرمندان و جامعه هنری کشور ابعاد مختلف این فرهنگ و مکتب را هنرمندانه ترویج کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه 40 سال ایستادگی در خط ایثار و شهادت، دلسوزی نسبت به مردم و ایستادگی در راهی که ادب و معرفت در آن حرف اول را می‌زند از ابعاد این مکتب است گفت: 40 سال مقاومت در تبعیت از امامین انقلاب، به تصویر کشاندن تواضع و سادگی، دفاع از ارزش‌های اسلامی، گسترش دامنه مقاومت، سر و سامان دادن به جبهه مقاومت و در خدمت اسلام و مردم بودن از ابعاد دیگر مکتب شهید سلیمانی است که باید برای مردم و جامعه تبیین شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم از این رخداد بزرگی که در کشور رقم می‌خورد با زبان هنر بتوانیم کمال استفاده را بکنیم افزود: مکتب شهید سلیمانی را باید با در ابعاد خود گسترش داده و تبلیغ کنیم.

در این آیین محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه هنرمندان استان کرمان همواره در هنر انقلابی خوش درخشیدند و هنرمندان ارزشمندی در عرصه پایداری و مقاومت داشتیم اظهار داشت: سردار سلیمانی متعلق به همه مردم ایران و دنیاست.

وی با اشاره به اینکه امروز گلزار شهدای کرمان به مامن بسیاری از دلدادگان شهادت و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است گفت: اگر شیوع ویروس کرونا نبود امروز استان کرمان میزبان راهیان نور و میهمانانی بودیم که برای زیارت مرقد ایشان به کرمان می‌آمدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم ارزش این شهید را بدانیم و در بزرگداشت مقام والای شهید سلیمانی به هر شکل، کوتاهی نکنیم افزود: همه امکانات و ظرفیت‌های استان کرمان برای پرورش نسل جوان در حوزه هنر متعهد در اختیار قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان است که برای کمک به این فضا از هر توانی که دارند مضایقه نکنیم ادامه داد: در استان آمادگی داریم تا در حوزه دفاع مقدس، ادبیات پایداری و شهدا کمک کنیم و استاندار کرمان در حوزه فرهنگ و هنر ارتباط زیادی با وزارت ارشاد دارد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی استان کرمان بیشتر بخوانید... سردیس شهید سلیمانی و پوستر جشنواره‌های ذوالفقار و سردار آسمانی رونمایی شد طنین صلوات خاصه امام رضا(ع) در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان + فیلم حضور خدام رضوی در مزار شهید قاسم سلیمانی در کرمان به روایت تصویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی استان کرمان سردار قاسم سلیمانی استان کرمان مکتب شهید سلیمانی امام جمعه کرمان قاسم سلیمانی مکتب سلیمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی متشرغی «دبیر اجرایی» این اجتماع مردمی با اعلام این خبر گفت: شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از ساعت ده صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برای بیست و چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

وی افزود: در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پور کاوه و کربلایی محمد حسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

متشرعی با دعوت از عموم شهروندان و عاشقان مکتب جعفری ادامه داد:تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هییت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موضوعات دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود 

دبیر اجرایی اجتماع صادقیون در پایان گفت: در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم