Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:23:39 GMT

علی نژاد: داستان انتخابات ووشو را تمام کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۵۷۷

علی نژاد: داستان انتخابات ووشو را تمام کنید

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دنبال این نباشید که چه کسی به کدام کاندیدا رای داده و داستان انتخابات را ببندید .

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو گفت: بعد از نزدیک به ۱۳ سال سکان هدایت فدراسیون ووشو را به آقای صدیقی می‌سپارم. البته آقای صدیقی پیش از این هم کنار ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با همت شما اعضا در این مسیر موفق شود. از زحمات آقای خسروی هم به خاطر سرپرستی فدراسیون تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه کارش در حوزه دفتر مشترک فدراسیون‌ها همانگونه که به سایر فدراسیون‌ها خدمت می‌دهند به ووشو هم خدمت بدهند.

او افزود: از اعضا تشکر می‌کنم. حضور آنها باعث رونق انتخابات شد. داستان انتخابات را باید پایان یافته تلقی کنیم. ما به رای های ۱۰۰ درصدی در ووشو اعتقاد داشتیم اما این رای این بار تا حدودی تفکیک شد اما خانواده ووشو متحد و منسجم است. داستان ووشو تمام شد، شما دیدید که در یک خانواده شهربانو منصوریان از صدیقی حمایت کرد و الهه از صدیقی. پس دو خواهر هم می‌توانند نظرات متفاوتی داشته باشند. قطعا حمایت از کاندیدایی باعث هیچ محدودیتی نیست.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خواهش می‌کنم اقلیت به رای اکثریت احترام بگذارد و هم اکثریت حقوق اقلیت را رعایت کند. آرا مخفی است و دنبال این نباشید که چه کسی به کدام کاندیدا رای داد. از صدیقی می‌خواهم که مسیر مستقیم این فدراسیون را ادامه بدهد.

علی‌نژاد گفت: وزارت ورزش و کمیته المپیک هم مثل قبل از ووشو حمایت ویژه دارند. ووشو در بازی های آسیایی به سبد مدالی ایران کمک کرده است. حضور جوانان در المپیک باعث می‌شود حمایت ویژه تری داشته باشیم. از همه می‌خواهم‌ کمک کنند تا نگین ووشو همچنان درخشان بماند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي علي نژاد انتخابات فدراسیون ووشو وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو