Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره لیگ برتر تصمیم می‌گیرد و هر تصمیمی را به ما ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی علی‌نژاد پس از انتخابات فدراسیون ووشو در خصوص آینده این رشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 سال توفیق این را داشتم که به خانواده ووشو خدمت کنم و امروز بعد از 13 سال انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شد و صدیقی رأی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از سال‌ها که ووشو به رأی 100 درصدی عادت کرده بود، او توانست نظر مجمع را جلب کند و رأی آورد. صحبت‌هایی که صدیقی در مجمع انجام داد، نشان داد که راه گذشته را می‌خواهد پیش بگیرد.

وی ادامه داد: صدیقی به‌گونه‌ای عمل کرد که توانست نظر مجمع را جلب کند و احساسم این است که در صحبت‌هایشان ادامه مسیر گذشته نمود بیشتری داشت و ان‌شاءالله می‌تواند با کمک پیشکسوتان، ورزشکاران و مربیان موفق شود و این مسیر خوب ووشو را ادامه دهد. یکی از کاندیداها به نفع صدیقی کناره‌گیری کرد. آن کاندیدا حسین اوجاقی برند ووشو و اسطوره ووشو ایران است. دوستان دیگری که کناره‌گیری کردند به نفع کسی دیگری نبوده است و آرا را هم به همین شکلی که می‌بینید تقسیم شد و این انتخابات بین دو نفر انجام شد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه علت حضور در انتخابات چیست ولی در آخرین لحظه انصراف داده می‌شود، تصریح کرد: این حقوق آدم‌هاست و ما نمی‌توانیم در خصوص آن صحبت کنیم و از قبل نمی‌دانیم چه کسی می‌خواهد انصراف بدهد. ضمن اینکه شهربانو و الهه منصوریان در اینستاگرام اعلام موضع و نظرشان را اعلام کرده بودند. 

وی در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو بیان کرد: فضایی که در حال حاضر در اختیار داشتیم بهتر از این نمی‌توانست چینش انجام شود و مهم‌ترین عامل عدم انتقال همین ماسک است که همه ما آن را داریم. اگر می‌خواستیم به این فکر کنیم الان همین مصاحبه را نباید برگزار می‌کردیم.

علی‌نژاد در مورد ابتلای بازیکنان استقلال و فولاد به ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر، تصریح کرد: ادامه لیگ بستگی به شرایطی دارد که پیش رو خواهد بود. ادامه لیگ با پروتکلی است که قبلاً طراحی شده و در آن آمده که تیمی اگر 25 درصد از اعضایش به کرونا مبتلا شوند به قرنطینه می‌روند و قبلاً هم به آن فکر شده بود و لیگ‌های معتبر دنیا هم به آن عمل کرده‌اند. اگر درباره کل لیگ بخواهند تصمیمی بگیرند این به ستاد ملی مبارزه با کرونا مرتبط می‌شود و فراتر از وزارت ورزش است. اگر این ستاد ببیند باید از ادامه برگزاری جلوگیری کنند حتماً به ما ابلاغ می‌کنند.

وی در خصوص واژه نهاد عمومی غیر دولتی در اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آن‌ها می‌گویند باید سازمان غیردولتی باشد اما در قانون ما آمده است فدراسیون‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند. آن‌ها به همین عمومی بودن اشکال دارند. با فیفا در حال مذاکره هستند تا این مشکل را بتوانند حل کنند. پیش از این دو ایراد اساسی وجود داشت اولی حضور وزیر و معاون وزیر در مجمع بود و دومی نهاد عمومی غیردولتی. اولی را به خاطر مصالح فوتبال پذیرفتیم که وزیر و معاونش به عنوان عضو افتخاری در مجمع حضور داشته باشند و فیفا آن را قبول کرده است. دومی بحث قانون ما است و سازوکار دیگری دارد و در اختیار وزارت ورزش نیست. باید ببینیم مذاکرات و گفت‌وگوها به چه شکل پیش می‌رود. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور دو شغله‌ها و چند شغله‌ها در فدراسیون‌ها عنوان کرد: من چون مورد را نمی‌دانم نمی‌توانم اظهارنظر فنی کنم. اگر در یک فدراسیونی چیزی به‌عنوان شغل تعیین شده است نمی‌تواند در دو جا فعالیت کند. مثلاً در یک فدراسیون دبیر و خزانه‌دار نمی‌تواند یک نفر باشد. شاید بعضی موارد در فدراسیون‌ها شغل به حساب نیاید و کار پاره‌وقت باشد. باید ببینیم تعریف شغل شاملش می‌شود یا خیر. بنده از زمانی که معاون وزیر شدم این یک شغل بود و از شغل فدراسیون کناره‌گیری کردم و همان روز انجام شد. هر جا این تعریف وجود داشته باشد ما ورود می‌کنیم و دستورات لازم را می‌دهیم.

وی درباره درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 اظهار کرد: فدراسیون درخواست اولیه خود را داده و وزارت ورزش هم از آن حمایت می‌کند. ما از هر ابزاری که داریم برای حمایت استفاده می‌کنیم. کار سختی است اما محوریت کار در دست فدراسیون است که رایزنی‌های لازم را انجام دهد. کاری دشواری در پیش دارند اگرچه وزارت ورزش و دولت از برگزاری این رویدادها حمایت می‌کنند. چنین میزبانی‌هایی می‌تواند به جذب گردشگر و ایجاد نگرش مثبت از ایران کمک کند.

علی‌نژاد در مورد مالیات معوقه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص شکایتی شده و موضوع مکرر مطرح شده است. البته هنوز چیزی نهایی نشده اما این موضوع مطرح شده که دوستان جرائم را کاهش دهند تا اتفاقات بعدی بیفتد.

وی در مورد چه زمانی قرار است انتخابات فدراسیون دوومیدانی برگزار شود، تصریح کرد: حساسیت دوستان مجمع درباره کرونا زیاد است. باید صبر کنیم تا شرایط مهیا شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد وزارت ورزش معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند

اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی جلسه گذاشتند.

طرفداری | معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت:

وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد:

انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت:

نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است