Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس با بیان اینکه ملت ایران مذاکره با آمریکا را ذلت می‌داند، گفت: آمریکا برای همیشه برای ملت منفور و غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «موسی غضنفرآبادی» در جلسه علنی امروز(یکشنبه 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه در نشست امروز گفت: آقای ظریف شما فرمودید دنیا در شرایط گذار است و اگر کسی این شرایط را درک نکند خسارت خواهد دید؛ سوال این است که چه کسی باید کمک کند که شرایط گذار را مدیریت کنیم و نقش وزارت امور خارجه و شخص وزیر چیست، شرایط گذار از چه زمانی و چه سالی شروع شد البته شما در شرایط گذار حرف‌هایی را زدید که نباید می زدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه می‌گویند آمریکا چنین می‌کند و چنان می‌کند، درست نیست زیرا آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، من نمی‌خواهم شما تضعیف شوید بلکه می‌خواهم به آنهایی پیام بدهند که به اشتباهات افرادی چون شما دلخوش شده‌اند. ملت ایران مذاکره با آمریکا را ذلت می‌داند و آمریکا برای همیشه برای ملت ایران منفور و غیرقابل تحمل است.

وی افزود: آقای ظریف شما وزیر خارجه کشوری هستید که مردان بسیار بزرگ و شجاعی داشته و دارد، از حاج قاسم سلیمانی بزرگ گرفته تا شهید همت، شهید کاظمی، شهید باقری، شهید باکری و شهید حججی، باید تا یک هفته فقط نام شهدا را بشمارم و مردان بزرگی که امروز دراین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند.

غضنفرآبادی گفت: آقای ظریف شمابا شهامت و در تراز وزیر امور خارجه ملت بزرگ، دلیر، قهرمان، هوشمند و ولایی ایران اسلامی موضع بگیرید و بدانید چنین ملتی پشت سر شما است. آقای ظریف در شرایطی که کشور ما نیاز به ارز دارد چرا برای صادرات کالا از جمله محصولات کشاورزی از جمله خرما تلاش نمی‌شود. آقای ظریف دیپلماسی باید قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهد، آقای ظریف امروز بسیار خوب صحبت کردید و تشکر می‌کنم اما امیدوارم همان‌گونه که خوب صحبت می‌کنید، خوب عمل کنید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس شرایط گذار ملت ایران آقای ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام محمد علی انصاری، مجید انصاری و حمید انصاری در پی درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی بدین شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

بیت شریف و مکرّم حضرت امام خمینی  (رضوان الله علیه)

و بیت معژّز و محترم آیت الله شهید حاج آقا مصطفی خمینی  (اعلی الله مقامه)

ضایعه رحلت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب نهایت تأثر و اندوه عموم علاقمندان این خاندان شریف و پیروان حضرت امام خمینی (س) گردید.

بانوی فاضله و پرهیزکار و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و نوه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی، موسس حوزه علمیه قم، علاوه بر مراتب فضل و کمالات مکتسبه شخصیه و افزون بر شرافت نسبی و سببی وابستگی به بیوت شریف آیات عظام: حائری یزدی، حجت کوه کمره ای و خمینی، شخصا نیز در مسیر مبارزات آزادیبخش ملت ایران و نهضت امام خمینی بهره مند از فیوضات معنوی فراوانی در همراهی با کاروانسالاران انقلاب اسلامی بوده است.

تحمل رنجهای دوران مبارزه در خاندان امام خمینی و تحمل توأم با نهایت شکیبائی در دشواریهای فراوان زندگی در غربت و هجرتهای مکرر؛ گذر صبورانه از دوران همراهی در تبعید 14 ساله همسر و فرزندان؛ تحمل داغ التیام ناپذیر شهادت همسر در عنفوان جوانی؛ آنهم عزیزی چونان آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی که حقیقتا امید آینده امام و انقلاب و حوزه های علمیه بود ؛ و پس از آن نیز، تحمل قریب پنجاه سال رنج تنهایی و صبوری  بی آنکه حتی یک بار در تمام این دوران لب به شکوه گشوده باشد و یا آنکه به واسطه جایگاه ممتازی که در مسیر افتخار آمیز زندگی دشوار خویش داشته است اندک امتیازی از نام و نشان طلب کرده باشد، اینها و روشن بینی در مسائل اجتماعی و بزرگ منشی و مناعت طبع از  دیگر خصلتهای ارزنده اخلاقی حیات طیبه این بانوی فداکار است.

به سهم خویش، فقدان این بانوی محنت کشیده انقلاب از خاندان حائری بزرگ و خمینی کبیر را به عموم بستگان محترم آن مرحومه، به ویژه به اعضای بیت شریف ایشان و بیوت وابسته به حضرت امام خمینی و خاصتا به فرزندان داغدیده ایشان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی دامت افاضاته و دختر گرامیشان تسلیت می گوئیم.

محمد علی انصاری؛ مجید انصاری؛ حمید انصاری

دیگر خبرها

  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم