Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو اظهار داشت: ۱۳ سال توفیق داشتم که در خدمت خانواده ووشو باشم. بعد از استعفای من از این فدراسیون این اولین فرصتی بود که می‌شد انتخابات را برگزار کرد. این کار را انجام دادیم و صدیقی رای آورد و پس از سال‌ها که ووشو به رای صد در صدی عادت کرده بود، این بار رقابتی شکل گرفت و صدیقی ٣۴ به ٩ برنده انتخابات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیشتر از دیگران توانست اعضای مجمع را متقاعد کند. احساس می‌کنم که صحبت‌های او همان ادامه روند گذشته باشد. امیدوارم او با کمک تمام پیشکسوتان و مسئولان، مسیر موفقیت را طی کند.

فقط یکی از کاندیدا‌ها به نفع صدیقی کناره‌گیری کرد

علی نژاد درباره تعداد بالای انصرافی‌ها از مجمع انتخاباتی گفت: فقط یکی از کاندیدا‌ها به نفع صدیقی کناره‌گیری کرد. او هم حسین اوجاقی بود که برند و اسطوره ووشو ایران است و این کار را انجام داده است. دوستان دیگر که انصراف دادند، به نفع شخص دیگری این کار را نکردند. رقابت بین ٢ نفر بود. ما نمی‌توانم از حق کناره‌گیری کاندیدا‌ها جلوگیری کنیم.

در مجمع بهتر از این نمی‌شد چینش داشته باشیم

علی‌نژاد درباره رعایت نشدن فاصله اجتماعی در مجمع امروز تصریح کرد: در همین فضایی که حضور داشتیم نمی‌شد بهتر از این چینش داشته باشیم. البته همه افراد ماسک داشتند و مهمترین عامل برای جلوگیری از انتقال ویروس همین ماسک است. امیدواریم با داشتن ماسک ویروس انتقال پیدا نکند.

بیشتر بخوانید:

علی نژاد: هیچ مجوزی برای رشته mma به صورت حرفه‌ای صادر نمی‌شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش در خصوص اظهار نظر شخصی اش درباره اطلاع از آرای خواهران منصوریان در این مجمع گفت: دو خواهر در صفحه شخصی مجازی خود اعلام موضع کرده بودند.

شرایط کرونا در ورزش را پیش بینی کرده بودیم

معاون قهرمانی وزارت ورزش درباره تست‌های مثبت اخیر بازیکنان تیم‌های فوتبال لیگ برتری گفت: ادامه مسابقات فوتبال به شرایط پیش رو بستگی خواهد داشت. در ابتدا یک شیوه نامه تنظیم و بر اساس آن مسابقات آغاز شد. در این شیوه نامه آمده است که اگر یک تیم بیش از ۲۵ درصد بازیکنانش به ویروس مبتلا شده باشند، آن تیم باید دو هفته به قرنطینه برود و مسابقاتش به تعویق می‌افتد. در نتیجه از قبل به این موضوع فکر کرده بودیم و این شیوه نامه در لیگ‌های معتبر فوتبال اروپایی هم اجرا می‌شود.

علی نژاد گفت: اینکه بخواهیم برای کل ‏ لیگ برتر تصمیم جدیدی بگیریم، این موضوع به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مربوط است و از وزارت ورزش فراتر خواهد بود.

برطرف کردن ایراد جدید فیفا از عهده وزارت و دولت خارج است

او درباره ایرادات اخیر فیفا به اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: آن‌ها می‌گویند که فدراسیون فوتبال باید سازمان غیر دولتی باشد و در قانون ما آمده است که نهاد عمومی غیردولتی باشد. ایراد فیفا به عنوان عمومی بودن است و دوستانمان در فدراسیون فوتبال در حال مذاکره هستند تا این مشکل را برطرف کنند. ایراد‌های ریز و کوچک دیگری هم وجود دارد، اما دو ایراد اساسی از سوی فیفا مطرح شده است. ایراد اول حضور وزیر و معاونش در مجمع بود. دومی هم نهاد عمومی غیر دولتی بودن فدراسیون. ایراد اول را به خاطر اینکه به دنبال مصلحت فوتبال ایران هستیم، پذیرفتیم، اما موضوع دوم ایراد قانونی است و در اختیار وزارت ورزش و دولت هم نخواهد بود. باید ببینیم مذاکرات چگونه پیش می‌رود، اما امیدوارم مشکلی به وجود نیاید.

علی نژاد گفت: مگر می‌شود کاری خلاف قانون انجام بدهیم؟ برای این موضوع باید به دنبال راه دیگری باشیم.

او در خصوص وجود برخی مدیران چند شغله در فدراسیون‌های ورزشی گفت: چون مورد خاصی مطرح نشده است نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم، اما اگر برای کسی شغل تعریف شده باشد آن وقت نمی‌تواند هم دبیر باشد هم خزانه‌دار فدراسیون. این را هم باید بگویم که در برخی فدراسیون‌ها برخی عناوین شغل محسوب نمی‌شوند. زمانی که من معاون وزیر ورزش شدم، چون عنوان من شغل بود، باید از فدراسیون ووشو که شغل دیگری محسوب می‌شود کناره‌گیری می‌کردم. اگر گزارش جدیدی دریافت کنیم حتماً به این موضوع ورود خواهیم داشت.

او درباره میزبانی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۷ فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال درخواست اولیه خود را ارائه کرده است. به صورت طبیعی وزارت ورزش از چنین میزبانی‌هایی حمایت خواهد کرد. رقابت سختی در پیش خواهیم داشت، اما محوریت کار با خود فدراسیون فوتبال خواهد بود. این کار در دیپلماسی ورزشی نقش بسیار بالایی خواهد داشت و برای گردشگری و شناساندن ایران به افرادی که ذهنیت خوبی نسبت به ما ندارند، تاثیر زیادی دارد.

او درباره مالیات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: هنوز این موضوع نهایی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد فدراسیون فوتبال کناره گیری وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز، یک‌شنبه تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال به امضای «امیرعباس لشگری» و «جواد داوری» رسید.

لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می‌شود.

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره‌ها، همایش‌ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی بسکتبال و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه بسکتبال در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.

لشگری با یادآوری اینکه بسکتبال به عنوان رشته مطرح دانشگاهی، از اقبال خوبی نزد دانشجویان برخوردار است، اظهار داشت: با نظر مساعد شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های محمدمهدی طهرانچی، امسال تیم بسکتبال 3 به 3 دانشگاه پس از چند سال دوری به لیگ برتر برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم بسکتبالیست‌های مستعد دانشگاه در مدرسه‌های سما و واحدهای آموزشی به عنوان پشتوانه به تیم‌های ملی معرفی شوند.

در این نشست، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز به دو سال عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فضای فرهنگی ورزشی این دانشگاه را به خوبی می‌شناسد، توضیح داد: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سال‌ها در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی داشت و با حمایت از استعدادهای نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری، یاریگر فدراسیون بود.

داوری، انعقاد تفاهم نامه را گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشگاه در رشته بسکتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه ای و دانشگاهی دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش