Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:21:12 GMT

رزمایش مقابله با کرونا در خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۷۲۲۱

رزمایش مقابله با کرونا در خاش برگزار شد

عبدالمجید تمندانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این رزمایش با شعار «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با مشارکت سپاه، شهرداری، اداره آب و فاضلاب شهری و پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آذرسا شهرداری خاش برگزار شد.
وی بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر و نقاط پر تردد شهر با هدف ارتقا روحیه شهروندان و به منظور پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان یکی از اولویت‌هایی مهم شهرداری خاش به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده بسیج حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه خاش نیز اظهارداشت: معابر عمومی و پر تردد، مراکز بهداشتی درمانی، مساجد، عابر بانک‌ها، سوپر مارکت‌های بزرگ، جایگاه‌های سوخت از جمله مکان‌های هدف برای ضدعفونی و سمپاشی در راستای پیشگیری از کرونا محسوب می‌شوند.
روح الله شجاعی با اشاره به وظیفه اجتماعی بسیج در تمام عرصه‌های موردنیاز بیان کرد: ضدعفونی معابر بویژه در محلات پر تردد شهری و مراکز خدمات درمانی در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب ‌ناپذیر بوده و به همین دلیل با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج با همکاری شهرداری و آتش نشانی، آب و فاضلاب شهری در اقدامی جهادی عملیات ضدعفونی معابر پرتردد شهری را انجام دادند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آذرسا شهرداری خاش نیز گفت: بسیجیان در قالب چهار گروه سازماندهی کار ضدعفونی محلات و مرکز شهر را انجام دادند.
دادخدا میر افزود: حضور دستگاه‌های مختلف در مبارزه با بحران کرونا جلوه زیبایی از همبستگی را به تماشا می‌گذارد و همه افراد بدون در نظر گرفتن لباس و مقام بدنبال شکست دادن این ویروس منحوس هستند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا خاش رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا خاش رزمايش سیستان و بلوچستان ویروس کرونا خاش رزمايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز