Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سنجش نوآموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  از ۲۱ تیر ماه در استان همدان شروع می‌شود. - اخبار استانها -

محمد پورداود در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامتی دانش آموزان و پرسنل، تعداد پایگاههای سنجش را  افزایش دادیم تا از شلوغی و تجمع جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سنجش نوآموزان در بدو ورود به دبستان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برنامه سنجش برای پیشگیری و تشخیص،  شناسایی به موقع اختلالات احتمالی دانش آموزان و مداخلات به هنگام در سنین طلایی رشد آن‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به افزایش تعداد پایگاه های سنجش از 20 به 25 پایگاه، اظهار داشت: بر این اساس تعداد پذیرش مراجعان در هر پایگاه از 46 نفر به 20 نفر کاهش پیدا می‌کند.

پورداود با تاکید بر اینکه بر اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پایگاه های سنجش نظارت مستمر خواهیم داشت، تصریح کرد:    بیش از 156 نفر از همکاران ما در سطح استان در اجرای این برنامه بزرگ مشارکت دارند.

28 هزار نوآموز قمی موردسنجش قرار می‌گیرنداستقرار 72 پایگاه سنجش نوآموزان در استان فارس؛ 50 درصد از پیش‌دبستانی‌ها ارزیابی می‌شوند‌قزوین| 22 هزار کودک قزوینی در طرح سنجش نوآموزان غربالگری می شوندوی با بیان اینکه مدیران باید از تاریخ 15 تیرماه  وارد سامانه سنجش به آدرس csdeo.ir/tashkhis/home شده و نوبت گیری را انجام دهند، افزود: پس از نوبت گیری به همراه مدارک لازم که در پرینت نوبت گیری اشاره شده است، در تاریخ مقرر نوآموزان به همراه یکی از والدین به پایگاه مراجعه می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در صورتی که هر یک از دانش آموزان به هر دلیل نتوانند در تاریخ مقرر به پایگاه مراجعه کند، لغو نوبت توسط مسوول پایگاه صورت می گیرد و سپس نوبت گیری مجدد از طریق مدیر مدرسه انجام می شود.

انتهای پیام/ 743/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... آغاز سنجش کلاس اولی‌ها از ۲۳ تیر در البرز/ ۳۹ پایگاه اولیه در استان فعال شد همدان|سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان از ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود اعلام جزئیات سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی‌ در شرایط کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سنجش نوآموزان دانش آموزان استان همدان نوبت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی