Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از اجرای طرح حمایتی وحدت در راستای تقویت فعالیتهای هنری در مساجد و هیات‌های استان خبر داد.

عادل نوروزیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اهواز، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۶۳ در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند 《هر ایده، اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود》 و بیان این تعبیر و تعابیر بسیار دیگری از این دست از جانب ایشان نشان از اهمیت جایگاه هنر در اندیشه رهبری دارد و از آنجا که فلسفه ایجادی بسیج هنرمندان تقویت هنرمندان انقلابی و ترویج هنر انقلاب است، تصمیم به برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح وحدت نمودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: چون مساجد و هیئت‌ها به عنوان سنگرهای انقلاب همواره چشمه جوشان تولید نیروهای مستعد، خلاق و جهادی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب بوده‌اند ما نیز در این طرح تلاش می‌کنیم تا این‌بار هم با کمک ائمه جماعات مساجد و مسؤولین هیئات نیروهای مستعد در حوزه هنر در مساجد و هیئات را شناسایی و حمایت کنیم تا شاید با اقدامی جهادی در حد توان به دغدغه‌های حضرت آقا در عرصه هنر در استان خوزستان لبیک بگوییم.

مسؤول بسیج هنرمندان عنوان کرد: آموزش تخصصی گروه.های هنری در زمینه‌های مختلف با استفاده از اساتید ممتاز، عقد قرارداد تولید اثر، حمایت‌های مختلف در زمینه اخذ مجوز، اختصاص تجهیزات و کمک‌های مالی از گروه‌های هنری موجود در مساجد و هیئات، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر هنری و ... برخی از ویژگی.های این طرح است‌.

وی بیان کرد: اغلب فعالیت‌های حمایتی بسیج هنرمندان خوزستان برای مساجد و هیئات رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

نوروزیان در پایان افزود: مسئولین مساجد و هیئاتی که قصد شرکت در این طرح را دارند میتوانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۱ لغایت ۳۰ تیر ماه با شماره ۰۹۳۳۷۲۴۶۶۸۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هنر خوزستان مقام معظم رهبری وحدت بسیج هنرمندان مساجد و هیئات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین