Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:39:47 GMT

۳ راه برای کنترل خشم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۳۳۰

۳ راه برای کنترل خشم

بیایید واقع بین باشیم همه عصبانی می‌شوند، عصبانیت در حقیقت یک حس کاملاً عادی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مشاورانه، هرچند بعضی افراد در کنترل خشم خود ناتوان هستند و این ناتوانی می‌تواند باعث اختلال در زندگی روزمره آن‌ها شود.

درمان خشم

تکنیک های معدودی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای کمک به کنترل خشم در زندگی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با نامزد خود مشکل‌ دارید و یا بیش‌ از حد خشمگین می‌شود حتما از مشاوره پیش از ازدواج بهره ببرید.

از روش‌های آرامش بخش استفاده کنید

به گفته انجمن روانشناسی آمریکا (APA) راهکارهای ساده‌ای، مانند نفس کشیدن عمیق و تماشای تصاویر آرامش بخش می‌توانند به افراد عصبانی کمک کنند.

چند مرحله ساده برای افزایش آرامش:

از دیافراگم خود عمیق نفس بکشید. اگر تنفس از سینه شما را آرام نمی‌کند، سعی کنید نفس خود را آرام از «شکم» بیرون دهید.

در  حالی‌ که نفس عمیق می‌کشید به‌آرامی یک کلمه یا عبارت آرامش بخش را تکرار کنید.

از تصاویر آرامش بخش استفاده کنید. در شرایط سخت سعی کنید یک فضای آرامش بخش را تجسم کنید.

تمرینات آهسته مانند یوگا می‌توانند با آرام کردن عضلات شما باعث ایجاد آرامش شوند.

تفکر خود را تغییر دهید

تغییر ساختار شناختی و طرز فکرتان ممکن است عصبانیت شما را کم کند. ممکن است موقع عصبانیت از الفاظ زشتی استفاده کنید، بیش‌ از اندازه در برخی چیزها اغراق کنید و رفتارهای نمایشی داشته باشید.

انجمن روانشناسی آمریکا اظهار داشته «سعی کنید ایده‌های منطقی را جایگزین فکرهای منفی کنید. به‌عنوان‌مثال، به‌جای اینکه به خود بگویید افتضاح است، وحشتناک است یا همه‌چیز خراب‌ شده است به خود بگویید قابل‌درک است که من از این وضع ناراحت هستم، اما این پایان جهان نیست و عصبانی شدن من به‌هیچ‌وجه این مشکل را حل نخواهد کرد.» این‌که به خودتان یادآوری کنید که با عصبانی شدن مشکلی حل نمی‌شود می‌تواند به آرامش شما کمک کند.

بهتر ارتباط برقرار کنید

نتیجه‌گیری زودهنگام یکی از ویژگی‌های کلاسیک افراد عصبی است. وقتی عصبانی هستید، منطقی فکر نخواهید کرد و نتیجه‌گیری که به آن رسیده‌اید، احتمالاً نادرست است.

اولین کاری که باید موقع عصبانیت انجام دهید منطقی فکر کردن است. سعی کنید به‌جای گفتن اولین پاسخی که به ذهنتان می‌رسد در مورد پاسخ خود فکر کنید. همچنین سعی کنید به‌دقت گوش دهید بدون این‌که قصد دادن باشید.

بگذارید به شما کمک کنیم

نگذارید عصبانیت شما را از لذت بردن در زندگی بازدارد. ما در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان متخصصانی داریم که می‌توانند به شما در مدیریت خشم تان کمک کنند. با شماره ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ تماس بگیرید و از با کمک مشاوران ما به خشم خود غلبه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت خشم مشاوره قبل از ازدواج استفاده کنید آرامش بخش سعی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی